۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۶۵۶۲۴۱

مسؤولان دفتر کتائب حزب الله عراق در قم با مدیر جامعه الزهرا دیدار کردند

مسؤولان دفتر کتائب حزب الله عراق در قم با مدیر جامعه الزهرا دیدار کردند
مسؤولان دفتر کتائب حزب الله عراق در قم با مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام دیدار و درباره افزایش تعاملات فرهنگی با هم گفت‌وگو کردند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آقای ابوزهرا، مسئول دفتر کتائب حزب الله عراق در قم به همراه برخی از مسئولان فرهنگی این دفتر ضمن بازدید از جامعه الزهرا علیهاالسلام با حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی دیدار و گفتگو کردند.

طرفین در این دیدار ضمن معرفی ظرفیت های فرهنگی مجموعه های وابسته، راه های تعامل فرهنگی و استفاده از این ظرفیت ها را به اشتراک گذاشتند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین مدنی با بیان اینکه مجاهدت های جوانان عراقی در مقابله با داعش نه تنها این کشور و منطقه، بلکه همه جهان را از شر وجود داعش خلاص کرد، اظهار داشت: مناسبات فرهنگی، دینی، مذهبی، اعتقادی و تمدنی دو کشور ایران و عراق بسیار گسترده است و این باعث نزدیکی دلهای این دو ملت به هم شده است و این مساله ای است که دشمنان آن را بر نمی تابند.

وی در ادامه بر آمادگی مجموعه جامعه الزهرا علیهاالسلام برای پذیرش بانوان علاقه مند به فراگیری علوم اسلامی از کشور عراق تاکید کرد و گفت: دانشکده هدی از مجموعه های وابسته به جامعه الزهرا نیز هر سال پذیرای شماری از خواهران غیرایرانی علاقه مند به علوم انسانی است.

در ادامه این دیدار آقای ابوزهرا نیز با اشاره به فعالیت های فرهنگی کتائب حزب الله عراق، دو ملت ایران و عراق را دارای علقه های دیرینه با هم دانست و گفت: فتوای مرجعیت اعلای عراق حضرت آیت الله العظمی سیستانی و حضور ایثارگرانه جوانان در خط مبارزه با دشمن تکفیری و کمک های ایران در این راستا برگ زرینی در تاریخ کشور عراق خواهد ماند و آیندگان به این دفاع همه جانبه از حیثیت اسلامی به ویژه اعتاب مقدسه افتخار خواهند کرد./1370/د102/ف

ارسال نظرات