۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۶۵۶۳۲۷
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان:

طرح هر مسجد یک حقوقدان دستاورد‌های مثبتی به همراه داشته است

طرح هر مسجد یک حقوقدان دستاورد‌های مثبتی به همراه داشته است
حجت الاسلام همت پور با بیان اینکه مردم باید زبان حقوقی را بدانند، گفت: طرح هر مسجد یک حقوقدان در چنین راستایی است و خوشبختانه دستاورد‌های خوبی به همراه دارد.
حجت الاسلام مرتضی همت پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه برپایی عدالت از وظایف قوه قضائیه است، اظهار داشت: مبارزه با فساد با همیاری ضابطین قضایی جزء وظایف ذاتی قوه قضائیه است که در زمان حضور آیت الله رئیسی ملموس‌تر شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان با اشاره به اینکه مبارزه با فساد از درون قوه قضائیه بیشتر همگان را ملتفت کرده است، خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در راستای وظیفه آگاهی بخشی و بصیرت افزایی، مدتی است که طرح هر مسجد یک حقوقدان را راه اندازی کرده است.

این مقام مسؤول ادامه داد: دیدار رییس کل دادگستری، دادستان و یا قضات عالی رتبه استان با مردم دیگری رویکرد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است که هم اکنون اجرا می‌شود و مردم از نزدیک با مسؤولان دادگستری به گفتگو نشسته و مشکلات را مطرح می‌کنند.

حجت الاسلام همت پور با بیان اینکه مردم باید زبان حقوقی را بدانند، اضافه کرد: طرح هر مسجد یک حقوقدان در چنین راستایی است و خوشبختانه دستاورد‌های خوبی به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه جامعه پویا خالی از فساد است، بیان داشت: انقلاب آمده که دست مفسدان را کوتاه کند، در جامعه‌ای که فساد باشد، نمی‌تواند جامعه دینی، اسلامی و انقلابی باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان عنوان داشت: اگر کسی در قوه قضائیه و نهاد‌های امنیتی ورود کرده و تخلف کند، بدانید که از روز اول حضور یک نفوذی بود؛ دستگاه‌های نظارتی سازمان‌ها نفوذی‌ها را تشخیص بدهند و با حساسیت بیشتری پیگیر شوند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات