۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۶۵۶۳۴۴
رئیس امور فرهنگی و روحانیون صنعت نفت در منطقه غرب:

ایجاد جریان سکولار در بین طلاب از توطئه های دشمنان انقلاب است

ایجاد جریان سکولار در بین طلاب از توطئه های دشمنان انقلاب است
حجت الاسلام درویشی گفت: ایجاد جریان سکولار در بین طلاب یکی از ترفندها و توطئه های جدید دشمنان انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام عباس درویشی امروز صبح در جمع تعدادی از طلاب استان کرمانشاه اظهار داشت: حوزه های علمیه به عنوان سنگر فرهنگی و دینی نظام اسلامی محسوب می شوند و طلاب سربازان این سنگر معنوی هستند.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه دشمنان عداوت کهنه ای با حوزویان و حوزه دارند، بیان داشت: در طول قرن های اخیر حوزه ها به خوبی نقش خود را در مقابل دشمنان و مستکبران نشان داده اند و با همراهی مردم هرگز اجازه عرض اندام به دشمنان دین خدا را نداده اند.

رئیس امور فرهنگی و روحانیون صنعت نفت در منطقه غرب کشور ادامه داد: از این رو شما طلاب امروز به عنوان سربازان جبهه جنگ نرم به مانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس وظیفه دفاع از دین و میهن را برعهده دارید با این تفاوت که دشمن مقابل شما به مانند سابق خود را نشان نمی دهد و همین امر باعث شده است که استقامت در این جبهه در برابر دشمن برای ما مشکل باشد.

حجت الاسلام درویشی با اشاره به اینکه طلاب باید همواره روحیه انقلابی گری داشته باشند، بیان کرد: حوزه عملیه منفعل خواسته و هدف دشمن است، از این رو مطالبه گری حوزویان و روحیه انقلابی طلاب برای دشمن بسی ناگوار است، لذا باید تلاش کنید که همواره در حوزه های علمیه طلابی پویا و انقلابی باشید.

این استاد حوزه علمیه در ادامه با تاکید بر اینکه جریان سازی در حوزه ها از برنامه ها و توطئه های دشمنان است، گفت: ایجاد چندصدایی در حوزه ها و نیز ایجاد جریان سکولار در بین طلاب یکی از ترفندها و توطئه های جدید دشمنان انقلاب اسلامی است، بنابراین هوشیاری و بصیرت باید همواره چراغ راه طلاب و روحانیان باشد.

وی افزود: از شما طلاب و سربازان گمنام امام زمان (عج) می خواهیم که همواره مواظب جریان های نفوذی در حوزه های علمیه باشید، زیرا دشمنان برای حوزه ها و مدارس علمیه برنامه های شیطانی بسیار در دستور کار دارند./1400/پ310/ب1

ارسال نظرات