۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۶۵۶۳۶۴
فتنه خاکستری (۵)

آیت الله کعبی: چرا جریانی که باید پاسخگو باشد امروز پرسشگر شده است؟

آیت الله کعبی: چرا جریانی که باید پاسخگو باشد امروز پرسشگر شده است؟
عضو هیأت‌رییسه مجلس خبرگان رهبری در واکنش به نامه روز گذشته موسوی خوئینی‌ها گفت: نقش مدعیان اصلاحات در این ۴۱ سال مدیریت کشور چه بوده است؟

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت‌الله عباس کعبی عضو هیأت‌ رییسه مجلس خبرگان رهبری به نامه حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی خوئینی‌ها خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی واکنش نشان داد.

متن نامه عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی فی محکم کتابه:

وإذا قیل لهم لا تفسدوا فی الأرض قالوا إنما نحن مصلحون / ألا إنهم هم المفسدون ولکن لا یشعرون (سوره بقره ایه ۱۱_ ۱۲ )

پرسش های روشن از آقای موسوی خوئینی ها درباره نامه ۷/ ۴/ ۱۳۹۹ ایشان خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی.

بدون مقدمه و در محضر ملت بزرگ ایران آقای موسوی خوئینی‌ها به عنوان یکی از سران داعیه دار اصلاح طلبی به پرسش های زیر پاسخ دهد؟ 

۱_ نقش مدعیان اصلاحات در این ۴۱ سال مدیریت کشور چه بوده است؟

۲_ فرایند رای مردم به چه میزان در پیشرفت یا پسرفت اوضاع کشور موثر بوده است؟

۳_ عبور از خط امام توسط مدعیان خط امام و عقب نشینی از آرمان‌های امام را چگونه باید تحلیل کرد؟

۴_ راه حل جریان مدعی اصلاح طلبی برای مشکلات مردم و اقتصاد چیست؟ تا کنون چه کرده اند؟

۵_چرا جریانی که باید پاسخگوی معضلات کشور باشد با فرار رو به جلو امروز پرسشگر شده است؟

۶_ چرا در این نامه مشروعیت و مقبولیت نظام زیر سوال رفته است؟ چرا اقتدار، پیشرفت و رشد و تعالی نیروهای مومن و انقلابی و این نسل پویا و حرکت آفرین بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی و افق‌های تحولات بر پایه نقشه راه و سیاست‌های کلان راهبردی نظام نادیده گرفته شده است؟

۷_ آیا در این تحلیل نباید جنگ سختِ امنیتی، جنگ نرم، تروریست دولتی و اقتصادی، جنگ روانی و فرهنگی و هالیوودی و طراحی‌های اتاق‌های مکر و فریب دشمن به ویژه آمریکا ورژیم صهیونیستی را دید؟

۸_ فتنه ۷۸ و ۸۸ و۹۸ نشان می دهد هر ده سال فتنه‌ای توسط دشمنان شکل گرفته است. چرا در فتنه‌ها به جای رعایت امنیت و اقتدار و وحدت وانسجام ملی و موضع گیری بر علیه دشمنان، بدون مرزبندی روشن و در همسویی با آنان در جهت تزلزل مشروعیت و مقبولیت نظام موضع گرفته‌اید؟ آیا قصد شورش بر علیه ملت و کشور و جمهوری اسلامی با بهانه‌های واهی دارید؟

۹_ آیا امام راحل (قدس سره) گستاخی برعلیه نظام و تزریق یاس و ناامیدی به مردم مومن و انقلابی و صبور و مقاوم را تحمل می کرد؟ 

۱۰_ چرا کارنامه درخشان ۴۱ سال اقتدار و عزت و پیشرفت و بزرگی و عظمت ملت ایران و حرکت رو به جلو و رشد فزاینده را نمی بینید؟

۱۱_ آیا یادتان رفته امام راحل به مدعیان خردورزی در حکمرانی موسوم به عقلای قوم! چه نهیبی زدند؟ و چگونه آنان را بر حذر کرد تا به دامن آمریکا نیفتند؟

۱۲_ آیا با پشتوانه‌های معرفتی التقاطی و تند و افراطی دهه شصت خود و دوستان فرسوده و پشیمان نسبت به گذشته می‌خواهید درباره ۴۱ سال انقلاب و آینده مسیر نورانی ملت و کشور و انقلاب قضاوت کنید؟ این تذهبون؟ 

از پاسخ منصفانه به این سوالات روشن می‌گردد چگونه ایشان و طیف فکری وابسته‌شان به کشور و ملت و انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لطمات جبران ناپذیری زده‌اند و نیز روشن می‌گردد که در این ۴۱ سال هرجا که پیشرفت حاصل شده است در سایه مکتب انسان ساز اسلام و هدایت‌های ولی فقیه بوده است؛ و هر جا پس‌رفت وارتجاع و مشکلات مزمن اقتصادی و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی دیده‌ایم حاصل بی‌تدبیری جریان مدعی اصلاحات و القای تردید و بی‌اعتمادی ونگاه لیبرالی آنان بوده است. 

مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین.

/841/د102/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
احسنتم طیب الله انفاسکم خوئینی ها می خواهد نقش اپوزوسیونی وگند زدایی از جریان اصلاحلت ودولت روحانی را بازی کند
2
0
میرزا
Iran, Islamic Republic of
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴
باسمه تعالی
همه فتنه گران که طی این چهل سال بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی فتنه نموده اند باید به ملت معرفی شده و قوه قضائیه آنها را پای میز محاکمه آورده و به ملت پاسخگو باشند .
2
0
میرزا
Iran, Islamic Republic of
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶
باسلام. حرکت موسوی خوئینی‌ها ودیگر اصلاح طلبان دست پیش گرفتن است نسبت به فرار از مسئولیت پاسخگویی به مهندسی انحرافی که جلو پای دولت موسوم به تدبیر گذاشتند.اما ...واقعا که رو دارن!!
2
0
معصومه نصری
Iran, Islamic Republic of
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵
جناب #موسوی_خوئینی_ها ! فرار به جلو تکنیک نخ نمایی است که نه منجر به بقای سیاسی تان میشود و نه فراموش کردن سهمتان در وضعیتی که از آن گلایه کردید. یاد بگیرید مرد باشید و برای بار کردن هزینه به مردم با تَکرارهایتان، از آنها عذرخواهی کنید. جای پاسخگویی طلب کارید؟! عجب
1
0
ضابطی
Iran, Islamic Republic of
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
بايد از اين جماعت ... پرسيد شما باز كدام دستاور خود را به عنوان امتياز، مي خواهي به امريكا بدهيد ؛ هسته اي را كه جناب روحاني در زمان خاتمي دو سال كاملا تعطيل كرد و با دستور رهبري به اين جا رسيده و يا قدرت موشك را كه همپالگي هاي شما ان را براي كشور ضروري نمي دانستند مي خوام ببينم دستاورد وادادگي و مذاكره با امريكا چه بوده ؟ كه بتوانيد پيشكش امريكا كنيد جناب روحاني با دستاور مقاومت وارد مذاكره با امريكا شد وگرنه كه خود ايشان هسته اي را در زمان خاتمي كاملا تقديم كرده بود واگ نبود خط فكر مقاومت كه رهبري عزيز دارن ما الان هيچ در دست نداشتم كه اقايان بروند مذاكره كنن!!! فقط دروغ به خورد ملت ميدهند ( با ارعاب ملت كه اگ مذاكره نشه جنگ ميشه ) و يا با تطميع ملت ( كه مشكلات بالمره بر طرف ميشه... مشكل اب و نان ومسكن و...) و يا با تهديد رهبري كه( استعفا مي دم اگ نشه چون من بر مبناي مذاكره بلدم مملكتو اداره كنم) و نمي زارن كار كنم اختيارات رئيس جمهور كمه !!؟ كذا وكذا از اين دست دروغ ها ! خجالت هم نمي كشن اين همه به ملت دروغ ميگن !؟
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
آقایان اصلاح طلب مملکت رو فلج کردند و حالا هم آدرس غلط میدهند و گناه خودشون رو به گردن رهبری معظم انقلاب می اندازند. این جماعت که این قدر بندگی و نوکری آمریکا رو دوست دارند، چقدر خوب بود که سپاه قدس یه اردوی جهادی براشون جور می کرد می رفتند پایگاه عین الاسد برای واکس زدن پوتین های سربازهای تروریست آمریکایی. چون بیش از 40 سال است به برکت خون شهدا و رنجهای ایثارگران و خانواده های معظم ایشان، توسط امریکایی ها تحقیر نشده اند دلشون تنگ شده به این کار.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
خوئینی خواه و هم حزبی هایشان باید به جرم فتنه و خون ریزی سال 88 که مصداق بارز خیانت به کشور بود محاکمه شوند. اگر قانون دقیق اجرا شود سزای این فرد به جرم دعوت به اشوب و ایجاد فتنه که منجر به کشته شدن چندین نفر شد کمتر از اعدام نیست.
1
0
ثریا مهدوی
Iran, Islamic Republic of
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
این پدر معنوی اصلاحات نزدیک انتخابات اومده حزب خودش رو تطهیر بکنه و مشکلات رو بندازه گردن رهبر. اگر قرار بود همه کارهارو رهبر انجام بده پس شماها چیکاره هستید؟ پس چرا دست و پا میزنید بیاید قدرت رو بدست بگیرید. مردم رو حزب شما خسته کرده هر سری دم انتخابات کشور رو میبرید به اشوب . بسه دیگه
مردم رهبرشون رو دوست دارن ولایت رو دوست دارن سرباز ولایتشون رو دوست دارن نمونش رو در مراسم تشییع شهید حججی و سردار سلیمانی دیدید.

مردم فقط از نفوذی ها و ضدانقلاب ها و هم حزبی شماها و غرب زده ها و امریکا پرستان خسته شدند
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
سخنی کوتاه از یک سرباز ۴۰ ساله در میدان به علمای عظیم الشأن و مراجع گرانقدر که موجب روشنایی جامعه و سبب زدودن تاریکی‌ها هستند، خصوصاً مراجع عظام تقلید. سربازتان از یک برج دیده بانی، دید که اگر این نظام آسیب ببیند، دین و آنچه از ارزشهای آن [که] شما در حوزه‌ها استخوان خُرد کرده اید و زحمت کشیده اید، از بین می‌رود. این دوره‌ها با همه دوره‌ها متفاوت است. این بار اگر مسلّط شدند، از اسلام چیزی باقی نمی‌ماند. راه صحیح، حمایت بدون هر گونه ملاحظه از انقلاب، جمهوری اسلامی و ولیّ فقیه است. نباید در حوادث، دیگران شما را که امید اسلام هستید به ملاحظه بیندازند. همهی شما امام را دوست داشتید و معتقد به راه او بودید. راه امام مبارزه با آمریکا و حمایت از جمهوری اسلامی و مسلمانان تحت ستم استکبار، تحت پرچم ولیّ‌فقیه است. من با عقل ناقص خود می‌دیدم برخی خنّاسان سعی داشتند و دارند که مراجع و علما مؤثر در جامعه را با سخنان خود و حالت حق به جانبی به سکوت و ملاحظه بکشانند. حق واضح است؛ جمهوری اسلامی و ارزشها و ولایت فقیه میراث امام خمینی؟ ره؟ هستند و می‌بایست مورد حمایت جدی قرار گیرند. من حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را خیلی مظلوم و تنها می بینم. او نیازمند همراهی و کمک شماست و شما حضرات معظّم با بیانتان و دیدارهایتان و حمایت‌هایتان با ایشان می‌بایست جامعه را جهت دهید. اگر این انقلاب آسیب دید، حتی زمان شاه ملعون هم نخواهد بود، بلکه سعی استکبار بر الحادگری محض و انحراف عمیق غیر قابل برگشت خواهد بود.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
ما ذوالفقار حیدریم مطیع امر رهبریم
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
واقعا هی میخوندم میخواستم بگم این بنده خدا داره از رو فهمش و بی غرض حرف میزنه اصلا نمیشه این حرفها رو از رو عقلانیت دانست امیدوارم خاله خرسه باشن و نبتشون خیر باشه
1
0
نوری
Iran, Islamic Republic of
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
آقای خوئینی ها لطفاً سری به صحبت های خودشان در خطبه های نماز جمعه سال 65 و بعد از انتصابشان به عنوان دادستان کل کشور بزنند و ببینند که چه وعده هایی که به مردم ندادند و چندتایشان را عمل کرده اند که الان و بعد از آن همه فتنه آفرینی و همگامی با خناسان وطن فروش شیپور را از دهان گشادش زده اند. حرف ... زدن هنر نیست! کاش یک نگاهی به سردار سلیمانی ها و مدافعین جان برکف وطن می زدند و دهانشان را می بستند که جز فتنه از آن برنمی خیزد!
1
0