۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۶۵۶۳۶۵
حجت الاسلام والمسلمین اختری:

انتفاضه تنها راه مقابله با طرح الحاق کرانه باختری است

انتفاضه تنها راه مقابله با طرح الحاق کرانه باختری است
رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری گفت: انتفاضه مردم فلسطین تنها راه مقابله با طرح الحاق کرانه باختری و تغییر معادلات است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در دیدار با ناصر ابوشریف، نماینده دفتر جهاد اسلامی در ایران، تنها راه آزادی فلسطین را قیام مردم دانست و اظهار داشت: همان گونه که انتفاضه در سالهای گذشته دستاوردهای زیادی داشته است، انتفاضه مردم فلسطین به ویژه در کرانه غربی هم می تواند معادلات را تغییر دهد.

وی با اشاره به پیش بینی و دوراندیشی های مقام معظم رهبری درخصوص موضوع فلسطین، گفت:‌ پنج سال پیش امام خامنه ای در مورد موضوع کرانه باختری هشدار داده بودند و با بینش قوی و آینده نگری خود، هشدارهای لازم را به مردم فلسطین، کشورهای اسلامی و کشورهای منطقه داده بودند و آنها را از این توطئه آگاه کرده بودند.

رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری تاکید کرد: باید با اتکا و توکل به خداوند متعال و ایمان قوی، مستحکم‌تر از گذشته برای آزادی قدس شریف تلاش کرد.

ناصر ابوشریف، نماینده دفتر جهاد اسلامی در ایران نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت کرانه غربی بیان کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا همواره می خواهند سرزمین مسلمانان را تصرف کنند و مردم این سرزمین راآواره کنند، این طرح از بدو تاسیس رژیم صهیونیستی مطرح بوده است، البته الان قصد دارند این طرح را با همکاری و سازش برخی رژیم های مرتجع عربی و سازشکاران در داخل فلسطین را پیاده کنندکه متاسفانه دولت خودگردان موضع قاطعی را اتخاذ نمی کند و تلاش دارد با سازش، تشکیل دو دولت اسرائیل و فلسطین را دنبال کند.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، وضع اقتصادی مردم فلسطین سخت شده و رژیم صهیونیستی نیز از این وضعیت سوء استفاده می کند./841/د102/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات