۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۶۵۶۴۹۸
فتنه خاکستری (۳۵)

آیت الله بهشتی: جریان اصلاحات پاسخگوی ناکارآمدی‌های خود باشد

آیت الله بهشتی: جریان اصلاحات پاسخگوی ناکارآمدی‌های خود باشد
نماینده مجلس خبرگان رهبری، نامه موسوی خوئینی‎ها را بی‌انصافی خواند و گفت: مدیریت مملکت دست اصلاحاتی‎ها است که نتوانسته‎اند آنگونه که باید و شاید عمل کنند.

آیت الله احمد بهشتی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به ناکارآمد جلوه دادن نظام از سوی موسوی خوئینی‎ها، بر ضرورت شناسایی علت افزایش قیمت‎ها و گرانی‎ها تأکید کرد و اظهار داشت: باید منشأ مشکلات اقتصادی را پیدا کرد و گرنه اگر منشأ را نبینیم و علت را رها کنیم و به دنبال معلول بگردیم، قیمت ها افسار گسیخته بالا می رود و هر کسی می خواهد کالای خود را گران تر بفروشد و منافع بیشتری را کسب کند.

وی با اشاره به فرافکنی و فرار به جلو جریان اصلاحات، این جریان را ناکارآمد خواند و اظهار داشت: مسؤولیت و مدیریت مملکت دست اصلاحاتی‎ها است که نتوانسته‎اند آنگونه که باید و شاید عمل کنند.

آیت الله بهشتی با بیان این که کسانی که نظام را ناکارآمد جلوه می دهند، فرافکنی می کنند، گفت: در کشور ما تعزیرات، دولتمردان و تشکیلات اداری باید مشکلات مردم را حل کنند، تا مشکلات اقتصادی پیش نیاید؛ بنابراین برخی مسؤولان نسبت به مشکلات بی توجه هستند و نظام را ناکارآمد جلوه می‎دهند، یعنی از علت غفلت کرده و به معلول می پردازند؛ دولتمردان باید پاسخگو باشند که چرا تورم بالا است و گرانی مردم را تحت فشار قرار داده است؟

وی تصریح کرد: مسؤولان باید بررسی کنند که اگر مشکلات اقتصادی اخیر به گرانی ارز مربوط می شود، آن را کنترل کنند و اگر هم نظارت نیست و هر کسی به دلخواه خود عمل می کند، پس تعزیرات حکومتی باید ورود کنند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، نامه موسوی خوئینی ها به رهبر معظم انقلاب را بی‌انصافی خواند و افزود: این که کل نظام ناکارآمد تلقی شود، بی انصافی است؛ اما به هر حال، برخی از مسؤولان و دولتمردان قصور یا تقصیر دارند که باید نظارت صورت بگیرد و به مسؤولان ناکارآمد رسیدگی شود./822/ت302/ق

مهدی فلاحی
ارسال نظرات