۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۶۵۶۵۱۰
رییس کل دادگستری هرمزگان تاکید کرد؛

تحقق مطالبات رهبری در گام دوم انقلاب با تحول در دستگاه قضایی

تحقق مطالبات رهبری در گام دوم انقلاب با تحول در دستگاه قضایی
صالحی گفت: تحول در دستگاه قضایی به عنوان یک منشور مد نظر کل سیستم قضایی قرار گرفته تا شاهد تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از هرمزگان، علی صالحی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد جواد رکنی امام جمعه شهرستان بندرلنگه، تحقق عدالت آسان، تکریم ارباب رجوع و تسریع در روند رسیدگی های قضایی را از مهمترین اهداف و اولویت های دادگستری استان عنوان کرد و گفت: امیدواریم در راستای تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی در خدمت مردم باشیم و بتوانیم گرهی از مشکلات آنان را باز کنیم.

وی با اشاره به موفقیت های دادگستری استان هرمزگان در کسب جایگاه های اول کشوری به بیان بخشی از دستاورد های دستگاه قضایی استان در طول یک سال گذشته پرداخت و کاهش اطاله دادرسی، توسعه دادرسی و ابلاغات الکترونیکی را از شاخص ترین اقدامات صورت گرفته بر شمرد.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه تصریح کرد: همه این موفقیت ها حاصل تلاش های دلسوزانه،خالصانه و شبانه روزی همکاران ما است که با ایثار و فداکاری خود در راستای رفع مشکلات مردم فعالیت می کنند.

صالحی بیان کرد: تحول در دستگاه قضایی با حضور حضرت آیت الله رئیسی در رأس قوه قضاییه به عنوان یک منشور مد نظر کل سیستم قضایی قرار گرفته است تا شاهد تحقق منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و خدمت به نظام اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی باشیم.

وی با بیان اینکه پیشرفت های دستگاه قضایی در هرمزگان با عنایت ائمه معصومین علیهم السلام و حمایت های علما و روحانیت معزز در استان رقم خورده است که لازم است از حمایت های حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان و حجت الاسلام والمسلمین سید محمد جواد رکنی امام جمعه بندرلنگه تشکر و قدردانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد جواد رکنی امام جمعه بندرلنگه نیز در جریان این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله شهید بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران انقلاب، اقدامات دستگاه قضایی استان در مبارزه با فساد، قانون گریزی و خصوصا برخوردهای قاطع با صید ترال را قابل ستایش خواند.

وی در ادامه افزود: مختومه شدن بیش از 57 درصد از پرونده های تشکیل شده و رسیدگی به این پرونده های قضایی در راستای کاهش اطاله دادرسی که جایگاه استان را در رتبه اول کشور قرار داده است حاصل تلاش‌های دستگاه قضایی استان و در رأس آن ریاست کل دادگستری استان هرمزگان می باشد./851/د102/ب1

ارسال نظرات