۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۶۵۶۶۱۵
پیرامون سیره علمی و عملی آیت الله خویی؛

کتاب علامه آفاق، جدیدترین اثر آیت الله شفیعی منتشر شد

کتاب علامه آفاق، جدیدترین اثر آیت الله شفیعی منتشر شد
کتاب «علامه آفاق»، جدیدترین اثر آیت الله شفیعی پیرامون سیره علمی و عملی حضرت آیت الله خویی چاپ شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، کتاب «علامه آفاق»، جدیدترین اثر آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مجلس خبرگان رهبری، پیرامون سیره علمی و عملی حضرت آیت الله خویی از سوی انتشارات ناجی جزایری در اختیار عموم قرار گرفت.

در این کتاب ۱۸۴ صفحه‌ای که جلد اول آن به چاپ رسیده است، مؤلف خاطرات متنوع خود را از درس و تدریس استاد معظم شان آیت الله خویی نقل و موضع گیری‌های وی را در قبال خاندان پهلوی و انقلاب اسلامی ایران و حمایت‌ها و ارتباطات با امام خمینی (ره) و همچنین دستگیری و دیدارشان با صدام حسین پس از انتفاضه شعبانیه بیان می‌کند.

آیت الله شفیعی در مقدمه کتاب می‌گوید که ادای بخشی از حقوق استادی آیت الله خویی (ره) بر نگارنده (تلمذ به مدت ۴ سال در محضر استاد، در دوره ششم خارج اصول و نمایندگی از ایشان به مدت ۲۳ سال) و وجود موارد حساس و پراهمیت که در قلم نویسندگان و زبان گویندگان مسکوت مانده و یا با اجمال و ابهام از کنار آن‌ها عبور شده است، علل تألیف کتاب هستند.

زندگی نامه تاریخی، سیاسی، انقلابی، علمی، معنوی و خاطرات مستند و موثق از زعامت و امامت آیت الله سید ابوالقاسم خویی اهم محتوای کتاب است.

کتاب علامه آفاق در هزار نسخه و از سوی سید عبدالمجید نبوی ویراستاری شد و علاقه‌مندان برای تهیه آن می‌توانند با پرداخت ۲۵ هزار تومان به کانون فرهنگی مسجد آیت الله شفیعی و یا کتابخانه شهید سید مرتضی شفیعی مراجعه کنند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات