۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۶۵۶۶۷۵
استاد حوزه علمیه کردستان:

برخی از روی بی تدبیری بسترساز پروژه نفوذ در کشور می شوند

برخی از روی بی تدبیری بسترساز پروژه نفوذ در کشور می شوند
حجت الاسلام خورشیدی گفت: متاسفانه برخی در داخل یا از روی بی تدبیری یا از روی شیطنت، بسترساز پروژه نفوذ در مراکز کشور به ویژه حوزه های علمیه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلام مرتضی خورشیدی امروز در جمع طلاب سنندج با اشاره به اینکه روحانیت نشان داده است که در همه عرصه ها یار و یاور ملت بوده و هست، اظهار کرد: در بسیاری از بلایای طبیعی به مانند زلزله، سیل و اکنون زلزله شاهد حضور جهادی طلاب و روحانیون هستیم.

این استاد حوزوی ادامه داد: البته حضور طلاب و روحانیون در این عرصه بی منت است و بی شک اجرشان را از خداوند متعال خواهند گرفت و تنها ادای دین به انقلاب و مردم می کنند.

حجت الاسلام خورشیدی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: انقلاب از همان ابتدای پیروزی خود با دو دسته از دشمنان روبرو بود، دسته اول دشمنان خارجی بودند که وضعیت آنها شناخته شده بود و دسته دوم دشمنان داخلی هستند که شناخت آنها نیازمند بصیرت و هوشیاری همه ماست.

وی با انتقاد از تحرکات برخی از افراد در داخل کشور، گفت: متاسفانه در روزهای اخیر برخی از افراد و شخصیت ها با رفتار، نامه ها و طومارهایی که تهیه و در فضای مجازی منتشر کرده اند زمینه ایجاد بار روانی در جامعه را فراهم آوردند که این عین دشمنی با این انقلاب و مردم است.

این استاد حوزوی تصریح کرد: هجمه به نظام به ویژه رهبر معظم انقلاب، حرکتی ناجوانمردانه است که نشان از مظلومیت امام خامنه ای در برابر این کینه توزان داخلی دارد.

حجت الاسلام خورشیدی در ادامه با تاکید بر اینکه امثال خوئینی ها و... هرگز نمی توانند لطمه ای به نظام بزنند، اظهار کرد: ملت ایران در این 4 دهه به خوبی امتحان خویش در بحث ولایتمداری را پس داده اند و بی شک این جوسازی ها تاثیری در روحیه ملت ما نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه نباید زمینه پروژه نفوذ در کشور را فراهم کنیم، گفت: متاسفانه برخی در داخل یا از روی بی تدبیری یا از روی شیطنت، بسترساز پروژه نفوذ در مراکز کشور به ویژه حوزه های علمیه هستند که باید گفت این افراد در حق انقلاب، امام راحل، مقام معظم رهبری، شهدا و... جفایی بزرگ می کنند.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برجام یک بازی بیش نبود، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب قبل از گفتگوهای برجام به صراحت اعلام فرمودند که به این مذاکرات خوشبین نیستم که دولتمردان اکنون به این فرموده رهبری رسیده اند./1401/پ210/ب1

ارسال نظرات