۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۶۵۶۷۰۸
حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد:

نامه موسوی خوئینی ها نتیجه ناامیدی جریان اصلاحات از اعتماد مردم است

نامه موسوی خوئینی ها نتیجه ناامیدی جریان اصلاحات از اعتماد مردم است
رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در واکنش به نامه موسوی خوئینی ها به رهبر انقلاب تأکید کرد که این نامه نتیجه ناامیدی جریان اصلاحات از اعتماد مردم است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد رییس مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم عصر امروز در بیست و نهمین جلسه از هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، ضمن تبریک ایام با سعادت دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) گفت: ما همواره باید پیرو خط ولایت و رهبری باشیم و از سیره ایشان در همه ابعاد زندگانی خود الگو برداری کنیم.

وی ادامه داد: امروز در حالی که شعله اعتراضات دامن آمریکا را گرفته و به سرعت در حال سرایت به کشورهای هم پیمان آمریکا است، برخی سعی می کنند با نامه نگاری و سخنان نادرست و بی انصافانه، نظام را ناکارآمد جلوه دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد تصریح کرد: آیا این افراد مأموریت دشمن را دارند؟ آیا پیاده نظام دشمن هستند که این نامه ها را می نویسند؟ شما در این مدت هفت سال نگذاشتید ریس جمهور کارها و وظایف خود را انجام دهد، حلقه و اتاق فکری تشکیل داده بودید و هر هفته در گوش مقامات زمزمه می کردید و نمی گذاشتید مسؤولان مستقلانه به وظایف خود عمل کنند و از این طریق وضع مملکت را خراب کردید و هم اکنون نسبت به اوضاعی که خودتان ایجاد کرده اید اعتراض می کنید؟

وی خاطرنشان کرد: ملت در فتنه 88 شما را شناختند و ولایت را رها نکردند، از این رو چون از اعتماد ملت نسبت به خودتان نا امید شده اید، تیر خلاص می زنید؟ این تیر به خودتان باز خواهد گشت، چراکه نظام اسلامی بیمه شده و در دنیا معرفی شده است و همه آزادی خواهان آن را به خوبی شناخته اند.

رییس مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت های این مجمع، نقش صدا و سیما در فرهنگ سازی در کشور را مورد توجه قرار داد و تأکید کرد: امروز عده ای سعی می کنند فضای معنوی و مذهبی قم را خراب کرده و بدحجابی و بی حجابی را در آن رواج دهند.

وی ضمن انتقاد از عملکرد صدا و سیما در پخش برخی محتواهای تبلیغاتی بیان کرد: امروز صدا و سیما نباید به برخی سلبریتی ها به اندازه ای میدان دهد که به عنوان الگوهای اجتماعی مطرح شوند، زیرا الگوهای اجتماعی ما حاج قاسم سلیمانی ها، شهدا و جانبازان هستند، نه برخی سلبریتی هایی که اکثراً دو تابعیتی بوده و از عوامل دشمنان و غربی ها به شمار می روند./841/پ202/ب1

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
سلام.
نظرات حاج آقا کعبی کاملا صحیح می باشد.وقتی به آقای موسوی خوئینی اجازه بیان اشتباه بعنوان آزادی بیان داده میشه. به شخصی همچون آقای کعبی هم باید داد و تحمل انتقاد را از آقای کعبی داشته باشید اگر متعقد به انتقاد پذیری بااااشید نه انتقاد یک جانبه


حال به آقای خوئینی و همفکرانش میگوییم که شما مخاطب خود را در مورد وضع کنونی اشتباه گرفتید مخاطب دولتی است که شما و مجمع ک از این دولت حمایت کرده می باشد.ک اوضاع اقتصادی کشور رو به چنین نا بسامانی تبدیل کرده، دلار بیست هزار تومانی گرفته تا غرب زدگی و مدیران نا لایق و نا کار آمد از جبهه خودتان می باشند.

آقای خوئینی که حمایت از تسخیر لانه جاسوسی و مصر بودن به شعار مرگ به آمریکا بود حال باید از دولتی ک سنگ آمریکا و غرب را به سینه میزند و کشور را در این هفت سال یا چه بهتر دوره سی ساله اصلاحات عقب نگه داشته چرا انتقاد نمی کند.
آیا این جز فرار به جلو و متهم کردن دیگری و مسولیت حمایت از دولتی و جریانی که مسبب این نا بسامانی هست نیست.

طبق قانون اساسی مدیریت اجرایی و اقتصادی با قوه مجریه است.
و اگر ما ولایت مطلق داشتیم و در همه امور نظر رهبری اعمال میشد این مشکلات رو نداشتیم.رهبری چقدر در مورد اقتصاد و چگونگی ارتباطات امور خارجی رهنمود کردن.


آقای خوئینی مخاطب بیانات خود رو اشتباه انتخاب کرده، بهتر به مجمعی و جریانی که حامی این دولت نا کار آمد بوده باشد، بهتر از غرب زدگان باشد. ک پارسال با نا مدیریتی چه بسا هدفمند در موضوع بنزین و کشته شدن خیلی از مردم شد و مدیریت اقتصادی و اشتغال و هزار موضوع دیگر.

دیدگاه اشتباه ایشان و تهمتشان محترمانه بود.مانند بفرمائید بنشینید یا بتمرگ می باشد( بلا تشبیه) ،و اگر غیر محترمانه بود ک پاسخ قاطع از مردم می گرفت ک نامش برای دیگران دست عبرت میشد.سخنان محترمانه یک حرکت سیاسی بیش نیست ک بعضی از آقایان به آن آویزان شوند و مانور بدهند.


آقای خوئینی لطفا به سوالات حجت الاسلام و مسلمین آقای کعبی پاسخ بدهند و موضع خود را در برابرشان تعیین نمایید.

اگر قائل به اصلاح باشد..شاید خود باید اصلاح شود.

خدا این نظام را فتنه های خواص محفوظ بدارد
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
حجت الاسلام حسینی نژاد رییس مجمع نمایندگان طلاب در گفتگو با روزنامه وطن امروز: به دنبال تحول در حوزه هستیم.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
احسنت به حاج آقای حسینی نژاد
0
0