۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۶۵۷۰۱۲
از سوی معاون آموزش حوزه های علمیه مطرح شد؛

جزئیات برگزاری آزمون مجازی ورودی حوزه‌های علمیه

جزئیات برگزاری آزمون مجازی ورودی حوزه‌های علمیه
حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد جزئیات برگزاری آزمون ورودی حوزه‌های علمیه به صورت مجازی را تشریح کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد در گفت‌وگویی، با تشریح جزئیاتی از برگزاری آزمون ورودی حوزه ­های علمیه سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به صورت مجازی گفت: هرچند اصل در مجامع علمی بر برگزاری آزمون‌های ورودی، به صورت حضوری است، لکن با توجه به شیوع روز افزون ویروس کرونا در اغلب مناطق کشور و لزوم حفظ سلامت یکایک افراد جامعه که امری غیر قابل انکار و مورد تأکید علما علی الخصوص مقام معظم رهبری(مدّظله ­العالی) و مراجع عظام تقلید(حفظهم­ الله) است، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه جهت پرهیز از اجتماعات و تبعات منفی آن، آزمون ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را با عنایت به شرح ذیل بصورت مجازی برگزار می کند:

۱- کلیه افرادی که اقدام به ثبت نام اولیه نموده‌اند (حداقل کد ملی و شماره همراه متقاضی در سامانه پذیرش وارد شده) می‌توانند در این آزمون شرکت نمایند و از امتیازات آن برخوردار گردند.

۲- داوطلبان محترمی که بدلیل عدم دسترسی به اینترنت و یا به هر دلیل دیگری، موفق به شرکت در آزمون نشوند می‌توانند از طریق کمیسیون پذیرش اقدام نمایند. بدیهی است در این کمیسیون شایستگی‌های لازم علمی و شخصیتی برای ورود به حوزه به عنوان یکی از شاخص‌های اصلی در نظر گرفته خواهد شد.

۳- متقاضیان محترمی که برخی از شرائط اولیه (معدل کلاسیک و سن) را نداشته باشند، نیز می­توانند از طریق کمیسیون پذیرش اقدام نمایند، شرائط پذیرش کمیسیونی در سایت پذیرش اطلاع رسانی می­شود.

یادآور می‌شود؛ افرادی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده و یا ثبت­ نام­شان ناقص است می‌توانند از تاریخ ۹۹/۴/۲۵ به سامانه پذیرش مراجعه و نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

داوطلبان برای اطلاعات بیشتر می توانند به سایت پذیرش حوزه‌های علمیه به آدرس https://paziresh.ismc.ir/ و یا کانال اطلاع رسانی پذیرش در پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/pazireshhowzeh مراجعه کنند./1324/د102/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات