۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۶۵۷۲۳۹

آمادگی سپاه البرز برای کمک به دولت

آمادگی سپاه البرز برای کمک به دولت
فرمانده سپاه استان البرز از آمادگی سپاه استان برای کمک به دولت در حوزه های مختلف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا در البرز، سردار سید یوسف مولایی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان البرز که ظهر امروز در کرج برگزار شد با بیان اینکه در تمام بحران‌ها و شرایط حساس در کشور سپاه در کنار مردم و مسئولان دولتی بوده است، اظهار داشت: اکنون نیز بنا به وظیفه ذاتی سپاه و عمل به فرامین مقام معظم رهبری با تمامی امکانات آماده در میدان هستیم.

وی با اشاره به اینکه حجم بالایی در مناطق حاشیه‌ای استان البرز زندگی می‌کنند، افزود: نیروهای جهادی و بسیجیان همیشه در صحنه نشان دادند که همین در کمبود‌ها برای بهبود وضعیت حضور داشتند و اکنون نیز آمادگی همکاری با دستگاه‌های اجرای برای انعقاد تفاهم‌نامه و اجرای پروژه های عام‌المنفعه مشارکتی داریم.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه فعالیت جهادگران خصوصا در سال‌های اخیر بسیار موثر بوده است، بیان کرد: از جمله فعالیت‌های جهادگران استان می‌توان به خدمات بهداشت، درمان و آموزش را در دهستان‌های پلنگ‌آباد و نجم‌آباد اشاره کرد.

سردار مولایی با اشاره به اینکه سپاه استان البرز با اشاره به مشکلات آب شرب در استان در این حوزه ورود کرده است، تصریح کرد: یکی از طرح‌هایی که در این راستان انجام می‌شود طرح کرامت است که در 17 منطقه استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح‌ها موجب اجرای قنات‌ها، تامین آب شرب، توسعه را‌ها و فعالیت‌های آبخیزداری می‌شود، تصریح کرد: سپاه در همه مواقع در کنار مردم برای رفع مشکلات تلاش می‌کند./1325/د103/ف

علی اصغر خواجه الدین
منبع: تسنیم
ارسال نظرات