۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۶۵۷۲۶۸

آیین تودیع و معارفه رییس سازمان فضای مجازی سراج قم برگزار شد

آیین تودیع و معارفه رییس سازمان فضای مجازی سراج قم برگزار شد
آیین تودیع و معارفه رییس سازمان فضای مجازی سراج قم با حضور مسؤول نهاد نماز جمعه قم و جمعی از مسؤولان این سازمان در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین تودیع و معارفه رییس سازمان فضای مجازی سراج قم عصر امروز با حضور حجت الاسلام محمدباقر ولدان مسؤول نهاد نماز جمعه قم و جمعی از مسؤولان این سازمان در سالن اجتماعات سازمان فضای مجازی سراج قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام ولدان در این مراسم روشنگری همراه با دینداری را تکلیف فعالان جبهه انقلاب دانست و اظهار داشت: امروز تکلیف فردی و اجتماعی ما ایجاب می کند که در راستای روشنگری عمومی حرکت کنیم.

حجت الاسلام ولدان با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب درباره فعالیت در فضای مجازی تأکید کرد: در حکمرانی جدید، قدرت از آن کسی است که بتواند در فضای مجازی حرف برای گفتن داشته باشد.

مسؤول نهاد نماز جمعه قم ابراز داشت: به عنوان مثال مشاهده می کنیم که برخی جریانات در این اوضاع و شرایط کرونایی با انتشار برخی محتواها در ارتباط با نوسانات ارزی به آسانی مردم را وارد خیابان می کنند؛ ما باید به این موضوع توجه داشته باشیم.

وی حضور فعالانه در فضای مجازی را «تکلیف عینی» خواند و خاطرنشان کرد: ما باید در فضای مجازی اقدامات مؤثر انجام دهیم و تحولات جدی در راستای فرهنگ سازی دینی در این فضا ایجاد کنیم.

همچنین احسان باقری رییس جدید سازمان فضای مجازی سراج قم در این مراسم با اشاره به نگاه تمدنی رهبر انقلاب در ارتباط با فضای مجازی ابراز کرد: طبق منویات رهبری فضای مجازی بستری برای تمدن سازی است.

وی با بیان اینکه حضور همه سنین در فضای مجازی از سویی می تواند یک تهدید و از سویی می تواند یک فرصت بزرگ را پیش روی ما قرار دهد، بر ضرورت استفاده از ظرفیت طلاب و دهه هشتادی ها در قم برای فرهنگ سازی در فضای مجازی تأکید و مطرح کرد: ما باید دور دست ها را نگاه کنیم و با توجه به واقعیات کارها را پیش ببریم.

گفتنی است، پیش از این سید علی پورطباطبایی مسؤولیت سازمان فضای مجازی سراج را برعهده داشت که امروز طی برگزاری آیین تودیع و معارفه، احسان باقری به عنوان رییس این سازمان در قم معرفی شد./841/پ202/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
سلام
از مطالب خیلی خوبتون ممنونم. مطمئنا خبرگزاری رسا بهترین مرجع حوزوی هستش
0
0