۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۶۵۷۲۸۹
حجت الاسلام آزادی خواه:

تشکیل کمیسیون ویژه مجلس در حوزه تولید ملی از تصمیمات مهم مجلس یازدهم است

تشکیل کمیسیون ویژه مجلس در حوزه تولید ملی از تصمیمات مهم مجلس یازدهم است
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: با تشکیل کمیسیون ویژه درحوزه تولید ملی چهار سال باید درباره بهبود فضای کسب و کار و اقتضائات آن برنامه و طرح ارائه دهیم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس امروز طی تذکری به استناد ماده 6 و ماده 20 آئین‌نامه خطاب به هیأت رییسه مجلس اظهار داشت: امروز قرار است در رابطه با یکی از مهمترین موضوعات مرتبط با مجلس تصمیم گرفته شود. ما اکنون در آستانه تصمیم‌گیری درباره تشکیل کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و بهبود فضای کسب و کار هستیم. 

وی افزود: مهمترین و یا یکی از مهمترین تصمیمات مجلس درباره تولید الان در حال اتخاذ شدن است که اگر این کمیسیون ویژه برابر با تقاضای حداقل 15 نفر از نمایندگان مجلس تشکیل شود، تا چهار سال ما در حوزه تولید ملی در سال جهش تولید به فرمود رهبر انقلاب اسلامی درباره بهبود فضای کسب و کار باید حرف بگذاریم، قانونگذاری، و نظارت کرده و برنامه بیاوریم.

حجت الاسلام آزادی خواه تأکید کرد: هیأت رییسه که وظیفه حفظ انتظام مجلس را دارد، آقای رییس در این فضای مجلس بعد از اینکه دستور قبلی شما کمی التهاب‌آور بود، به نظرم به دستور فعلی جفا شده است. 

وی تصریح کرد: هیأت رییسه باید نظم جلسه را مدیریت می‌کرد. همکاران هنوز از حال و هوای دستور قبلی (بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون) خارج نشده‌اند و صحبت‌های طراح آقای زارع را دقت نکردند که این کم‌لطفی است. یا شما انتظام مجلس را برابر ماده 6 آئین‌نامه توجه می‌دادید و یا می‌گذاشتید در یک فراغ بالی که همکاران بایدها و نبایدها، موافق‌ها و مخالف‌ها را بشوند تا بتوانیم از پس این کار بربیاییم.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: من تقاضا دارم که بازنگری شود تا به اصل دستور جفا نشود./841/د102/ب1

حسین ثالث موید
ارسال نظرات