۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۶۵۷۳۱۳
حجت الاسلام سلیمی:

منشأ عقب ماندگی مسکن بی‌مهری دولت به مسکن مهر است

منشأ عقب ماندگی مسکن بی‌مهری دولت به مسکن مهر است
عضو هیأت رییسه مجلس خطاب به رییس جمهور گفت: چرا اکنون طرح دقیق و عملیاتی برای مسکن ارائه نکردید؟ منشأ عقب ماندگی چیست، آیا منشأ آن بی مهری به مسکن مهر نبود؟

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان در تذکر شفاهی با استناد به اصول 31 و 20 قانون اساسی، اظهار داشت: امروز رییس جمهور بیان کردند که اعتراف می کنم دولت در بخش مسکن دچار عقب ماندگی شده؛ شما که ادعا می کنید حقوقدان هستید ای کاش اصل 31 قانون اساسی را دیده بودید که در آن جا دولت موظف بوده برای تامین مسکن مردم اقدام کند.

وی افزود: باید لیست افرادی که ارز 4200 تومانی گرفتند منتشر و در اختیار نمایندگان قرار داده شود.

سلیمی با بیان اینکه سیاست های دولت در ایام اوج گیری کرونا چیست، گفت: شورای شهر تهران برای عبور و مرور مردم چه اقدامی انجام داده است.

وی یادآور شد: قیمت تضمینی گندم را دولت کاهش داده، نیاز است با توجه به افزایش هزینه ها دولت به این موضوع توجه کند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی از مجلس خواستار تعیین تکلیف وضعیت نهضتی ها و حق التدریسی ها شد و گفت: یارانه ای که وزارت ارشاد به مطبوعات داده متفاوت است به برخی از نورچشمی ها یارانه چندصد میلیونی داده و یارانه برخی بسیار اندک است. نیاز است هیات رییسه دستور دهد لیست روزنامه هایی که یارانه گرفتند به مجلس ارائه شود.

وی خطاب به رییس جمهور گفت: سوال ما این است چرا اکنون طرح دقیق و عملیاتی را ارائه نکردید؟ منشأ عقب ماندگی چیست، آیا منشأ آن بی مهری به مسکن مهر نبود. شما گفتید مسکن اجتماعی ایجاد می کنم، مسکن اجتماعی را در کشور نشان دهید. آیا حاضرید مقصر را به قوه قضائیه معرفی کنید./841/د102/ف

حسین ثالث موید
ارسال نظرات