۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۶۵۷۳۲۴

مرکز تخصصی امامت اهل‌بیت دانش پژوه می پذیرد

مرکز تخصصی امامت اهل‌بیت دانش پژوه می پذیرد
مرکز تخصصی امامت اهل بیت (ع) از میان طلاب، برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ امامت پژوه می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مركز تخصصي امامت اهل بيت(ع) از میان طلاب دارای مدرک سطح دو حوزه علمیه، برای سال تحصیلی 1400-1399 در سطح سه امامت پژوه می پذیرد.

شرایط پذیرش

حداکثر سن 35 سال، موفقیت در آزمون مصاحبه علمی و امضای تعهدنامه نسبت به رعایت مقررات علمی، آموزشی و انضباطی شرایط پذیرش مرکز تخصصی امامت اهل بیت(ع) است.

از مزایای پذیرش در این مرکز می توان به بهره مندی از اساتید برجسته حوزه امامت، حمایت علمی و مالی از پایان نامه، برگزاری کارگاه های مهارت افزایی علمی پژوهشی، اعطای مدرک سطح 3  رشته امامت از سوی حوزه علمیه قم، امکان همکاری در برنامه های آموزشی، پژوهشی و تبلیغی بنیاد فرهنگی امامت، شرکت در برنامه های علمی و تفریحی بنیاد فرهنگی امامت، اعطاي کمک هزینه تحصیلی و جوایز ویژه ممتازین هر دوره و حمایت کامل جهت تدوین و نشر مقالات علمی امامت پژوهان اشاره کرد.

زمان و شیوه نام نویسی

علاقه مندان به نام نویسی در پذیرش سطح سه مرکز تخصصی امامت اهل بیت(ع) می توانند تا 26 تیرماه به بنیاد فرهنگی امامت واقع در بلوار معلم، کوچه 10، خیابان شهیدین، پلاک 52، طبقه همکف مراجعه کنند.

گفتنی است، آزمون مصاحبه علمی مرکز تخصصی امامت در دو مرحله انجام می شود که مرحله اول از علوم اصلی حوزه شامل متن خوانی و ادبیات، فقه، اصول و منطق است و داوطلب در صورت کسب نمره قبولی در این مرحله، اجازه شرکت در مرحله دوم را خواهد داشت که شامل علوم تخصصی کلام، امامت، تاریخ، فرق و مذاهب، منابع است.

دوره سطح سه مرکز تخصصی امامت اهل بیت(ع) از 15 شهریورماه آغاز خواهد شد که در شش ترم آموزشی(3 سال) در قالب كلاس های آموزشي هر روز از ساعت 15 تا 20 برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، طلاب می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 37838690- داخلی 302 معاونت آموزش مرکز تخصصی امامت اهل بیت(ع) تماس بگیرند./1324/ت303/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات