۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۶۵۷۴۸۸
نماینده ولی فقیه در قزوین خطاب به مسؤولان:

سریع‌تر برای مشکلات اقتصادی چاره‌ای بیندیشید / طبری‌ها شناسایی شوند

سریع‌تر برای مشکلات اقتصادی چاره‌ای بیندیشید / طبری‌ها شناسایی شوند
آیت الله عابدینی با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور، گفت: مجلس اگر می‌خواهد به دولت تذکر جدی بدهد سریع اقدام کند، مسؤولان با اقدام جهادی به فکر حل مشکلات اقتصادی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته قزوین، با اشاره به گرانی و تروم افسارگسیخته در جامعه، گفت: گرانی و افزایش قیمت‌ها مشکلات بسیاری را برای جامعه به دنبال داشته و مردم را به زحمت انداخته است و لازم است مسؤولان به سرعت برای این مشکلات چاره اندیشی کنند.

آیت الله عابدینی در ادامه افزود: اگر مجلس قصد دارد تذکر جدی به دولت در این خصوص بدهد باید سریع تر اقدام کند، مسؤولان باید شرایط جامعه را به درستی درک کنند و بدانند فشار گرانی و اوضاع آشفته اقتصادی آسیب‌های بسیاری را به جامعه وارد کرده است.

وی با تأکید بر ضرورت اقدام جهادی مسؤولان برای برطرف کردن مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور، تصریح کرد: هر دستگاهی باید افرادی که مانند طبری در آن دستگاه فساد می کنند را شناسایی و اجازه بروز مفاسد و مشکل سازی برای کشور و مردم را ندهد، باید پیش از بروز مفسده مفسدان شناسایی و بازداشت شوند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به شکست اسرائیل در جنگ 33 روزه از حزب الله لبنان، خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها در این جنگ سیلی محکمی از حزب الله خوردند و این عظمت و اقتداری است که به واسطه اسلام خداوند به ما مسلمانان عنایت کرده است.

آیت الله عابدینی با تأکید بر ضرورت رعایت دستورات و نکات بهداشتی، گفت: چندین ماه است که کادر درمانی در حال تلاش و زحمت کشیدن برای مقابله با این بیماری هستند، همه باید با رعایت نکات بهداشتی و همیاری و همکاری از زحمات این عزیزان زحمتکش بکاهیم و لازم است متدینین و طلاب در خصوص کمک رسانی به کادر درمانی و فعالیت‌های جهادی اعلام آمادگی کنند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه همه وظیفه دارند دستورات بهداشتی را رعایت کنند، اظهار کرد: در شرایطی که شاهد مشکلات کشور به خاطر شیوع این ویروس هستیم همه باید دستورات بهداشتی را رعایت کنیم، فاصله گذاری اجتماعی بسیار مهم است و نماز جمعه هم به دلیل بحرانی نبودن شرایط با توجه جدی به دستورات بهداشتی برگزار می‌شود و البته شاهد بودیم در شرایط بحرانی نماز جمعه هم در قزوین برگزار نشد./1304/پ210/ف

 

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات