۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۶۵۷۷۸۲
معیشت طلاب؛

طرح بهبود معیشت طلاب از سوی مجمع نمایندگان تدوین شد

طرح بهبود معیشت طلاب از سوی مجمع نمایندگان تدوین شد
حجت الاسلام انصاری نیا از تهیه و تدوین طرح بهبود معیشت طلاب از سوی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم خبر داد.

حجت الاسلام علی انصاری نیا عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، معیشت طلاب را نامناسب عنوان کرد و اظهار داشت: مشکلات اقتصادی کشور سبب شده تا مردم و همچنین طلاب وضعیت نامناسبی داشته باشند.

وی فراگیری بیماری کرونا را عاملی دیگر در وضعیت بد مالی طلاب دانست و گفت: بیماری کرونا سبب تعطیلی اجتماعات و مراسمات مذهبی شده که نتیجه آن نبود فرصت تبلیغی برای طلاب است و جبران این امر نیازمند توجه بیشتر مراجع عظام تقلید است.

عضو مجمع نمایندگان طلاب نسبت به اقدامات این مجمع در زمینه معیشت طلاب خاطرنشان کرد: برای تقویت معیشت طلاب طرح «بهبود معیشت» را آماده کردیم و به دنبال پیگیری آن هستیم.

وی با اشاره به جزئیات طرح بهبود معیشت طلاب گفت: در گذشته برای مدیریت حوزه های علمیه از فرصت موقوفات استفاده می شد؛ امروز نیز باید از این منبع مالی بهره برد که ما در این طرح به موضوع موقوفات پرداخته ایم.

حجت الاسلام انصاری نیا در ادامه گفت‌وگو با رسا انتقاد برخی از اعضای شورای عالی نسبت به مجمع نمایندگان طلاب را وارد دانست و اظهار کرد: برخی از اعضای مجمع نمایندگان طلاب به جهت عدم فعالیت اجرائی در جریان روال امور اجرائی نیستند و گاه مطالباتی دارند که امکان پذیر نیست.

وی افزود: علت موفقیت آمیز نبودن برخی از طرح های مجمع نمایندگان طلاب نیز همین امر است که اساسا برخی از این طرح های قابلیت اجرائی ندارد./1370/ت302/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
درود بر شورای عالی که به فکر طلاب است
2
1
سعید
France
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
سلام علیکم
اولا با شعار نمیشه مشکل حل کرد
ثانیا تا بخواهید مشکل حل کنید همین شهریه هم قطع خواهید کرد
ثالثا شما مشکل درست نکنید حل کردن مشکل پیش کش
2
0