۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۶۵۷۷۸۳
رئیس کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت اربعین:

کانون‌های مساجد ظرفیت و اعتبار اجتماعی بالایی در بزرگداشت اربعین دارند

کانون‌های مساجد ظرفیت و اعتبار اجتماعی بالایی در بزرگداشت اربعین دارند
حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به ظرفیت و اعتبار اجتماعی کانون‌های مساجد در حوزه بزرگداشت اربعین حسینی، گفت: این مجموعه مردمی می‌تواند در زمینه رسانه، تبلیغات و هنر برنامه‌های جذابی را در موضوع اربعین اجرا کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام «حمید احمدی» بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در بزرگداشت اربعین تاکید و اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد به دلیل اعتبار اجتماعی می توانند ظرفیت قابل توجهی در حوزه بزرگداشت اربعین باشند.

رئیس کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت اربعین بیان کرد: از کانون های فرهنگی هنری مساجد به دلیل سرمایه فرهنگی ارزشمند و نیروی انسانی قابل توجهی که دارند، توقع می رود در بزرگداشت اربعین اقدامات و برنامه های اثربخشی ارایه کنند و خوش بدرخشند و صرفا به برگزاری چند برنامه اکتفا نکنند. بویژه در زمینه رسانه و تبلیغات و هنر برنامه های جاذبه مندی اجرا کنند.

وی با بیان اینکه اربعین تمرینی برای کارهای فرهنگی بزرگتر است، افزود: تلاش ما در این راستا است که از ظرفیت مجموعه کانون های فرهنگی هنری مساجد در بزرگداشت اربعین بیش از پیش استفاده کنیم و از ایده ها و برنامه های این مجموعه در زمینه اربعین حمایت کنیم.

رئیس کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت اربعین با اشاره به اقدامات قابل توجه کانون های فرهنگی هنری مساجد در رزمایش مواسات و همدلی مومنانه، ادامه داد: لازم است این مجموعه کار ویژه ای تعریف و ساماندهی مجددی برای برنامه ریزی در حوزه اربعین انجام دهد و نوعی از فعالیت های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی پیرامون اربعین داشته باشد. بحران کرونا تجربه خوبی بود که کانون های فرهنگی هنری مساجد خوب بدرخشند، در حوزه اربعین نیز این مجموعه ها می توانند اثربخش باشند.

حجت الاسلام احمدی با تاکید بر اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد شبکه ارزشمندی است که جوانان فعال عضو این کانون فعالیت های فرهنگی هنری بسیاری انجام دهند، خاطرنشان کرد: این ظرفیت می تواند در حوزه اربعین نیز فعالیت های گسترده ای انجام دهند و به دلیل شبکه مردمی و جوان بودن پیشگام باشند.

ارسال نظرات