۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۶۵۷۸۷۱
آیت الله توکل در گفت وگو با رسا:

تضعیف شورای نگهبان بازی در زمین دشمن است

تضعیف شورای نگهبان بازی در زمین دشمن است
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: هر کسی که از روی آگاهی یا ناآگاهی نسبت به شورای نگهبان شبهه ایجاد کند، در خط و مسیر دشمن قرار دارد.

آیت الله سید عبدالرحیم توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به تلاش رسانه های دشمن و برخی مسؤولان غربزده داخلی در راستای مخدوش کردن اعتماد مردم نسبت به شورای نگهبان اظهار داشت: دشمن نسبت به هر نهادی که احساس خطر کند، مشخصاً آن نهاد دارای جایگاه والا بوده و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به نقش و جایگاه شورای نگهبان در نظام اسلامی گفت: دشمن به هر ارگان، شخصیت و جمعیتی حساسیت نشان نمی دهد، بلکه تلاش می کند که نقاط حساس و قدرت ملت را نشانه رفته و آن را تضعیف کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: تلاش دشمنان در راستای تضعیف جایگاه شورای نگهبان نشان از سلامت این شورا بوده و با توجه به اهمیت این نهاد، طبیعی است که دشمنان نسبت به این آن حساسیت نشان دهند.

وی افزود: اگر شورای نگهبان از جایگاه والایی برخوردار نبود، چرا دشمنان باید نسبت به آن عکس العمل نشان می دادند؟ همین ابراز حساسیت، نشان دهنده آن بود که این نهاد فیلتر بسیار محکمی است که هر نااهلی وارد مناصب بالای مملکت نشود.

آیت الله توکل با اشاره به پیامدهای شبهه افکنی و سلب اعتماد مردم نسبت به شورای نگهبان اظهار داشت: هر کسی که از روی آگاهی یا ناآگاهی نسبت به این نهاد شبهه ایجاد می کند، در خط و مسیر دشمن کار می کند و مزدور دشمن است.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای خدشه وارد کردن به شورای نگهبان گفت: دشمنان می خواهند که در نظام جمهوری اسلامی فیلتری به نام شورای نگهبان نباشد تا اهل از نااهل تفکیک نشوند./822/ت302/ق

مهدی فلاحی
ارسال نظرات