۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۶۵۸۰۲۳
با حضور نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود؛

نشست سوم سلسله جلسات «حرکت» با موضوع تحول فرهنگی

نشست سوم سلسله جلسات «حرکت» با موضوع تحول فرهنگی
نشست سوم سلسله نشست‌های «حرکت» با موضوع تحول فرهنگی، پنج‌شنبه ۲۶ تیرماه در حسینیۀ قمربنی هاشم استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، فرهنگ یکی از اصلی‌ترین موضوع‌هایی است که هر جامعه‌ای برای ادامه حیات خویش نیازمند پویا و به‌روزکردن آن است؛ زیرا فرهنگ‌هایی که نمی‌توانند به‌خوبی پاسخگوی نیازهای جدید انسان‌ها باشند مورد پذیرش و قبول جوامع قرار نخواهند گرفت. در حقیقت رابطه‌ای که میان فرهنگ و جامعه برقرار است رابطۀ عموم و خصوص مطلق است؛ زیرا یک فرهنگ می‌تواند جوامع مختلفی را زیر پرچم خود جمع کند. 

دغدغۀ تحول‌خواهی یکی از لازمه‌های تبدیل مجموع‌های فربه به مجموعه‌های چابک و توانمند است که توسط فعالان فرهنگی و فضای مجازی کشور دنبال می‌شود. سلسله جلسات «حرکت» نیز یکی از برنامه‌ها گفت‌وگویی است که با مدیران و منتخبان مردم این دغدغه را دنبال می‌کند.

گفتنی است نشست سوم این سلسله جلسه با حضور دکتر امیرحسین بانکی پورفرد، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی است که به موضوع «تحول فرهنگی» پرداخته خواهد شد. 

لازم به ذکر است نشست حاضر، عصر پنج‌شنبه ۲۶ تیرماه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در خیابان بزرگ‌مهر، کوچه چشمه باقرخان (۶۴)، طبقه سوم مسجد حضرت قمربنی‌هاشم برگزار می‌شود. علاقه‌مندان جهت حضور می‌توانند با شماره ۰۹۱۳۴۰۶۴۸۸۱ تماس بگیرند./ت303/ف
 
ارسال نظرات