۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۶۵۸۰۴۴
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان:

تربیت جوان مؤمن انقلابی سبب استواری گام‌ها به سمت ظهور می‌شود

تربیت جوان مؤمن انقلابی سبب استواری گام‌ها به سمت ظهور می‌شود
حجت‌الاسلام رعایتی گفت: اگر به فرموده امامِ جامعه ۸ میلیون جوان مؤمن انقلابی با بصیرت تربیت کنیم با حل مشکلات با گامی استوار به سمت ظهور پیش خواهیم رفت.

به گزارش خبرگزاری رسا در گرگان، حجت‌الاسلام جعفر رعایتی ظهر امروز در نشست مجمع استادیاران نظام تربیتی صالحین بسیج سپاه نینوا استان گلستان اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب در خصوص موضوع نظام تربیتی صالحین تاکید بسیار زیادی داشته‌اند و باید این موضوع را با جدیت دنبال کنیم.

وی تصریح کرد: انقلاب ما بر خواسته از تعالیم اسلام ناب و فرهنگ سرخ عاشورا بود که امام راحل (ره) با توکل به خدا آنرا بنیانگذاری کردند. 

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان گفت: امروز هم امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) این راه را به خوبی پیش می‌برند  و در راه دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب محکم ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام رعایتی خاطرنشان کرد: دشمن سال‌هاست در پی استحاله فرهنگی است و از بین بردن تفکر انقلابی جوانان ماست  و وظیفه ما این است که بصیرت جوان مومن انقلابی را که با عنوان صالحین در کنار ما قرار می‌گیرد، بیافزاییم.

وی تاکید کرد: اگر به فرموده امامِ جامعه ۸ میلیون جوان مومن انقلابی با بصیرت تربیت کنیم با حل مشکلات با گامی استوار به سمت ظهور پیش خواهیم رفت.

علی اصغر خواجه الدین
منبع: فارس
ارسال نظرات