۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۶۵۸۱۶۵
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان مطرح کرد؛

آمادگی دانشگاه آزاد هرمزگان برای همکاری با ستاد برگزاری کنگره امام سجاد

آمادگی دانشگاه آزاد هرمزگان برای همکاری با ستاد برگزاری کنگره امام سجاد
کامرانی از کنگره بین المللی امام سجاد(ع) به عنوان آبرو و حیثیت استان هرمزگان یاد کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی آماده همکاری با ستاد برگزاری این کنگره مهم است.

به گزارش خبرگزاری رسا در هرمزگان، احسان کامرانی صبح امروز در دیدار با اعضای ستاد برگزاری دهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع)، برگزاری کنگره امام سجاد در داخل و خارج از کشور و استمرار آن طی ۹سال پیاپی را بیانگر ایمان، پشتکار و تلاش برنامه ریزی شده عوامل این ستاد دانست و اظهار کرد: ستاد برگزاری کنگره برای مجموعه مذهبی و علمی استان هرمزگان آبرو و حیثیت خلق کرده است.

وی ضمن قدردانی از همه عوامل برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد(ع)، یک دهه فعالیت و پرداختن به کار ارزشمند ترویج معارف صحیفه سجادیه را قابل توجه دانست و افزود: اینکه در دهمین سال با توجه به شرایط کرونایی با حفظ رعایت مسایل بهداشتی به فکر تداوم این برنامه مهم هستید، همه ظرفیت های علمی، مذهبی و اجرایی استان باید به کمک این ستاد بیاید تا آثار و تولیدات فاخری در بستر فضای مجازی منتشر شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر توجه بیش از پیش به صحیفه سجادیه به ویژه در بین دانشجویان، تصریح کرد: فرامین گهربار ولی امر مسلمین وظیفه مجموعه دانشگاهی را در قبال این کتاب ارزشمند سنگین تر کرده است و مجموعه دانشگاه آزاد استان با تمام ظرفیت در دهمین کنگره در کنار ستاد برگزاری خواهیم بود.

کامرانی عنوان کرد: گروه معارف، دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، هیات اندیشه ورز دانشگاه و سامانه های فضای مجازی از جمله ظرفیت هایی هستند که می تواند به تقویت کنگره کمک کنند.

وی نشر تولیدات و آثار کنگره در بین اساتید و دانشجویان را یکی دیگر از اقدامات دانشگاه آزاد برشمرد و اضافه کرد: سعی خواهیم کرد با رعایت پروتکل های بهداشتی نشستی علمی در راستای معارف صحیفه سجادیه ویژه جامعه دانشگاهی برگزار کنیم.

در این دیدار علی علامه زاده دبیر کنگره بین المللی امام سجاد(ع) و حجت الاسلام احمد پهلوانی مدیر اجرایی کنگره به صورت جداگانه گزارش هایی از اقدامات صورت گرفته برای برگزاری هرچه بهتر این رخداد مهم فرهنگی و معنوی ارائه شد./851/د102/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
خدا یارتان باد دوستتان داریم
0
0