۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۶۵۸۲۱۷

غدیر تا محرم مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه

غدیر تا محرم مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه
امام جمعه تبریز گفت: برای دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه از عید غدیر تا دهه اول ماه محرم اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم با تقدیر از مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا گفت: نسبت به هفته گذشته مردم پروتکل های بهداشتی بیشتر رعایت کرده و ماسک میزنند اما به دلیل اوج گیری این بیماری این همکاری کافی نیست.

امام جمعه تبریز با تاکید بر رعایت دستورالعمل های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت ادامه داد: همانطورکه رهبر انقلاب گفتند وقتی ماسک نمی زنیم از آن پرستاری که برای مراقب از بیماران کرونا تلاش شبانه روزی دارد خجالت می کشیم.

وی با بیان اینکه از مردم خواهش دارم که استفاده از ماسک را جدی بگیرند ادامه داد: متاسفانه این هفته هم یکی از مدافعان بهداشت و پاسداران سلامت را در بیمارستان سینا از دست دادیم که خبری بسیار ناراحت کننده بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای موفق مرحله اول رزمایش کمک های مومنانه گفت: همان که به دستور رهبر معظم انقلاب از نیمه شعبان تا عید فطر رزمایشی برای دست گیری از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا اجرا شد پیشنهاد میشود مرحله دوم این رزمایش نیز از عید غدیر تا دهه اول ماه محرم اجرا شود.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت، خیران نیک نام و بسیج سپاه عزیز با همکاری هم رزمایش دیگری را اجرا کنند و نذورات مردم در ایام محرم را در قالب این رزمایش به دست نیازمندان برسانند.

علی اصغر خواجه الدین
منبع: فارس
ارسال نظرات