۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۶۵۸۲۴۵
حجت الاسلام میرزایی در گفت‌وگو با رسا:

غرب در پی سوء استفاده از حوادث کشور است/ طرفدار اجرای قانون باشیم

غرب در پی سوء استفاده از حوادث کشور است/ طرفدار اجرای قانون باشیم
نماینده مجلس تأکید کرد که دخالت غربی ها در امور داخلی کشور و برخوردهایی که با حوادث داخلی کشور دارند هیچ پایه و مبنای حقوقی، قانونی، علمی و عقلی ندارد.

حجت الاسلام حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به قضایای اخیر در رابطه با خبر تأیید حکم سه اعدامی گفت: بنا بر قانون اساسی، قضاوت بر عهده قوه قضائیه است و ما اگر از جزئیات یک پرونده ای اطلاع نداشته باشیم نباید در آن زمینه اظهار نظر داشته باشیم.

وی ادامه داد: این که عده ای می گویند «اعدام نکنید» و عده ای نیز در مقابل می گویند «اعدام بکنید» قضاوت ناآگاهانه بوده و اگر چنین قضاوت هایی کنیم باید در پیشگاه خداوند متعال پاسخگو باشیم.

حجت الاسلام میرزایی با اشاره به ضرورت اجرای قانون در پرونده های مختلف و قانونمداری همه افراد جامعه خاطرنشان کرد: تنها کسانی می توانند در ارتباط با پرونده سه اعدامی قضاوت داشته باشند و اقدامشان نیز مشمول اقدام و اجرا قرار بگیرد که قاضی بوده، بر قوانین مسلط باشد و طبق مستندات حکم را صادر کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز همه ما باید در ارتباط با مسائل اینچنینی مسائل را به افراد کاردان و کارشناس بسپاریم و طرفدار اجرای قانون باشیم.

وی با اشاره به اشک تمساح غربی ها به قصد دخالت در امور داخلی کشورمان در قضایای اخیر تأکید کرد: دشمنان نگران مسائل داخلی کشور و یا نگران حکم اعدام آن سه نفر نیستند، بلکه اشک تمساح می ریزند تا از پیشامدهای کشور به نفع خودشان سوء استفاده کنند.

حجت الاسلام میرزایی در پایان ابراز کرد: دخالت غربی ها در امور داخلی کشور و برخوردهایی که با حوادث داخلی کشور دارند هیچ پایه و مبنای حقوقی، قانونی، علمی و عقلی ندارد./841/ت302/ق

ارسال نظرات