۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۶۵۸۳۱۴
از سوی مجمع نمایندگان طلاب ارائه شد؛

طرح عملیاتی پیگیری مطالبات رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم

طرح عملیاتی پیگیری مطالبات رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم
حجت الاسلام تکیه ای در کمیسیون پیگیری رهنمود رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام، طرحی برای چگونگی عملیاتی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مطرح و تقدیم هیأت رییسه شد.

حجت الاسلام سیدمحمدباقر تکیه ای عضو مجمع نمایندگان طلاب در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، به بیان اقدامات کمیسیون پیگیری رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و مراجع اعظام پرداخت و گفت: در هر جلسه از کمیسیون رهنمود های رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام مطرح و به همراه پیوست عملیاتی در قالب طرح آماده می شود.

وی اهم فعالیت‌های سال گذشته را بررسی بیانیه گام دوم و استخراج رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بیان کرد و گفت: اقدام بسیار خوبی که در یک سال گذشته در کمیسیون داشتیم استخراج مطالبات و منویات رهبر معظم انقلاب از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بود به گونه ای که تمامی بیانیه مورد بررسی اعضاء قرار گرفت و نتایج آن در قالب طرح به هیأت رییسه تحویل داده شد.

عضو مجمع نمایندگان حوزه علمیه بیان کرد: در این بیانیه رهبر معظم انقلاب تاکید بر نگاه به توانمندی داخلی دارند امری که در سال های گذشته به آن توجه نشد و تمامی نگاه ها به سمت خارج بود و وضعیت کنونی نتیجه این طرز تفکر است.

وی طرح آماده شده توسط  کمیسیون پیگیری رهنمودهای رهبری و مراجع را در زمینه بیانیه گام دوم بسیار مناسب خواند و گفت: این طرح که با زحمت اعضا آماده شده است قابل استفاده برای اساتید و دانش پژوهان حوزوی و غیر حوزوی  است.

حجت الاسلام تکیه ای اقدام دیگر این کمیسیون را پیگیری مطالبات مراجع معظم تقلید عنوان کرد و افزود: قبل از فراگیری کرونا اعضای کمیسیون به دیدار با مراجع رفتند تا رهنمود و مطالبات آنان جمع آوری و استخراج شود.

وی در پایان به تلاش کیمسیون در بررسی روند عملکر مجمع و هیأت رییسه آن اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب دیدار با اعضای مجمع نمایندگان طلاب مطالباتی داشتند و خطوطی را برای این مجمع مشخص کردند. در کمیسیون اقدامی که صورت گرفته بررسی روند مجمع نمایندگان است که در مطابق مطالبات رهبر معظم انقلاب تا چه مقدار موفق بوده است./1370/ت302/ف

ارسال نظرات