۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۶۵۸۳۲۱
همزمان با دهه ولایت؛

مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در استان خوزستان آغاز می شود

مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در استان خوزستان آغاز می شود
سرهنگ باقری گفت: مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه طی سه نوبت و از دهه ولایت با توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی آغاز می‌شود.
سرهنگ نعمت الله باقری، جانشین فرماندهی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه طی سه ماه گذشته و در ۶ نوبت صورت گرفت که در این مدت ۳۰۰ هزار بسته معیشتی با همکاری خیران و نهاد‌های مختلف تهیه و توزیع شد.

جانشین فرماندهی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه کمک‌ها در میان نیازمندان، آسیب دیدگان کرونا و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی توزیع شد، خاطرنشان کرد: مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه و طی سه نوبت صورت می‌گیرد که نخستین آن در دهه ولایت انجام خواهد شد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه در دهه اول محرم و اربعین نیز کمک‌ها ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: تعداد بسته‌های معیشتی مرحله دوم مشخص نیست، اما در نخستین نوبت که دهه ولایت است، بنابر آماده سازی ۲۰ هزار بسته معیشتی از سوی پایگاه‌های مقاومت و نواحی بسیج خواهد بود.

سرهنگ باقری عنوان داشت: در نوبت اول کمک‌ها که دهه ولایت صورت می‌گیرد بنا داریم تا جهیزیه‌هایی برای زوج‌های کم بضاعت تهیه کنیم.

وی با بیان اینکه در نوبت دوم کمک‌ها و همزمان با محرم بنابر تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و نوشت افزاز‌ها در میان نیازمندان است، گفت: با توجه به اینکه در اربعین، نذورات بسیاری وجود دارد، اگر تجمعات مربوط به اربعین صورت نگیرد بنا داریم تا افزون بر بسته‌های معیشتی، پخت و پز را از سوی مواکب پیگیر شویم./۹۴۵۶/ت310/ب1
ارسال نظرات