۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۶۵۸۳۳۶
معاون منابع انسانی و مالی مرکز خدمات حوزه های علمیه:

مشکلات معیشتی مردم برطرف شود

مشکلات معیشتی مردم برطرف شود
حجت الاسلام اوسط افروز بر ضرورت رفع مشکلات معیشتی مردم تأکید کرد و گفت: با برنامه ریزی و مدیریت باید مشکلات طلاب بررسی و برای رفع مشکلات اقدام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی اوسط افروز، ظهر امروز در مراسم معارفه مدیر کل جدید مرکز خدمات حوزه علمیه لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: روحانیت در عرصه خدمت رسانی به مردم همواره حضوری فعال داشته و دارد.

معاون منابع انسانی و مالی مرکز خدمات حوزه های علمیه یادآور شد: روحانیت در دوران دفاع مقدس بیشترین شهید و جانباز را تقدیم ایران اسلامی کرده است.

وی ادامه داد: روحیه جهادی، عمل با اخلاص و همت جهادی روحانیت در صحنه های خدمت به مردم الگو است، روحانیت همواره خادم مردم بوده و هست و مورد اعتماد مردم است.

حجت الاسلام اوسط افروز روحانیت را خدمتگزار مردم خواند و بیان داشت: حضور روحانیت در صحنه خدمت رسانی به مردم به اثبات رسیده است، خدمت به مردم در سیل های اخیر در کشور و امروز در صحنه مقابله با شیوع ویروس کرونا و خدمت به مردم تجلی این اخلاص عمل است.

وی اظهار داشت: این روحیه جهادی باید به نهادهای حوزوی و طلاب تقویت شود، این اخلاص عمل و روحیه جهادی مهم ترین عامل موفقیت روحانیت و سبب آرامش مردم جامعه است.

معاون منابع انسانی و مالی مرکز خدمات حوزه علمیه در پایان بر ضرورت رفع مشکلات طلاب تأکید کرد و بیان داشت: برای حل مشکلات معیشتی طلاب برنامه ریزی شود./9451/پ210/ب1

ارسال نظرات