۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۶۵۸۴۰۴
به همت مؤسسه امام هادی(ع)؛

جشنواره مجازی ماه دهم برگزار می‌شود

جشنواره مجازی ماه دهم برگزار می‌شود
جشنواره مجازی ماه دهم به همت مؤسسه پیام امام هادی با محوریت امام هادی(ع) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام احمد قادری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، از برگزاری نخستین جشنواره مجازی ماه دهم خبر داد و گفت: این جشنواره به همت مؤسسه پیام امام هادی(ع) با محوریت دهمین امام(ع) برگزار می شود.

معاون ارتباطات و امور بین الملل مؤسسه امام هادی(ع) با اشاره به بخش های جشنواره ماه دهم گفت: این جشنواره در شش بخش فرهنگی شامل سه مسابقه و سه برنامه جانبی به صورت مجازی برگزار و به برگزیدگان آن جوایز نفیسی اهداء می شود.

وی ادامه داد: بخش مسابقات جشنواره ماه دهم شامل کتابخوانی کودک و نوجوان، خوانش کتاب و دلنوشته درباره امام دهم (ع) و بخش های جنبی جشنواره شامل ختم جمعی قرآن کریم، نمایشگاه مجازی چند رسانه ای، و مراسم عمامه گذاری برای طلاب است.

حجت الاسلام قادری در زمینه زمان و شیوه نام نویسی برای شرکت در جشنواره ماه دهم بیان کرد: علاقه مندان به شرکت در بخش مسابقات می توانند تا دهم مردادماه(عید قربان) و شرکت کنندگان در بخش های جنبی تا سالروز میلاد امام هادی(ع) به سامانه اینترنتی مؤسسه پیام امام هادی به نشانی http://www.imamhadi.ir/ مراجعه کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آیین اختتامیه جشنواره ماه دهم 14 مردادماه ساعت 19 با سخنرانی آیت الله اعرافی و مراسم عمام گذاری طلاب با حضور آیت الله نمازی، با رعایت پروتکل های بهداشتی و تعدادی محدود در مؤسسه پیام امام هادی(ع) واقع در قم، بلوار توحید، کوچه 5 پلاک 31 برگزار می شود.

گفتنی است، علاقه مندان می توانند جهت ارتباط با دبیرخانه و پشتیبانی جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر، از ساعت ۹ تا ۱۳ با شماره ۰۹۱۲۰۱۴۴۳۳۱ تماس گیرند یا به اینجا مراجعه کنند./1324/ت302/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United States
۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
رسا رسانه ای متحجر و عقب افتاده
0
0