۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۶۵۸۴۲۶
معاون پژوهش مدرسه آیت الله قاضی دزفول:

نشریه نجوای مبین ویژه عید غدیر به زودی منتشر می‌شود

نشریه نجوای مبین ویژه عید غدیر به زودی منتشر می‌شود
حجت الاسلام جوهرزاده گفت: تلاش شده مطالب مرتبط با نشریه نجوای مبین ویژه عید غدیر از زبان علمای اهل سنت نقل شود.
حجت الاسلام عبدالکریم جوهرزاده، معاون پژوهش مدرسه آیت الله قاضی دزفول، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از راه اندازی کانال اهل قلم برای طلاب و اساتید خبر داد و گفت: ادبیات فارسی، آموزش آیین نگارش، علائم سجاوندی، انعکاس مقاله‌ها و جزوه نویسی‌های برتر محتوای کانال است.

معاون پژوه مدرسه آیت الله قاضی دزفول با اشاره به اینکه همه فعالیت‌های معاونت در کانال اطلاع رسانی می‌شود، خاطرنشان کرد: طی دو سال اخیر اطلاع رسانی برای حضور در جشنواره علامه حلی صورت نگرفته است هر چند که در نیمسال دوم تحصیلی سال جاری ۷۲ مقاله از سوی طلاب تهیه شد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه محتوای بیشتر مقاله‌ها درسی است، اظهار داشت: در نیسمال اول تحصیلی، طرح نامه‌ای ارائه کردیم که براساس آن درس‌هایی معین شوند تا مقاله‌های مرتبط درسی باشند البته با توجه به برگزاری دوره‌های نقد احمد یمانی، برخی مقاله‌ها به این موضوع اختصاص یافت.

حجت الاسلام جوهرزاده با اشاره به اینکه مقاله‌های نیمسال دوم هر سال با مقاله‌های نیسمال اول سال جدید به جشنواره علامه حلی ارسال می‌شوند، بیان داشت: در زمینه برگزاری کلاس‌های حضوری پیرو مرکز مدیریت استان هستیم هر چند که فضای مجازی را در دستور کار قرار دادیم.

وی با اشاره به دهه ولایت اظهارداشت: تلاش شده مطالب مرتبط با نشریه نجوای مبین ویژه عید غدیر از زبان علمای اهل سنت نقل شود ضمن اینکه فضائل علی (ع)، مسائل و جریان‌های پیش و پس از غدیر، خط سیر علوی تا مهدوی دیگر مضامین موجود در نشریه ویژه عید غدیر است. /۹۴۵۶/ت210/ب1
ارسال نظرات