۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۶۵۸۵۸۰
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس خبر داد؛

آغاز موج رسانه ای کنگره امام سجاد از اول محرم

آغاز موج رسانه ای کنگره امام سجاد از اول محرم
جلایی گفت: موج تبلیغات رسانه ای دهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) از اول ماه محرم آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، مهران جلایی در دیدار اعضای ستاد برگزاری دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) از کنگره بین المللی امام سجاد(ع) به عنوان اتفاقی خوب در راستای ترویج معارف سیدالساجدین طی یک دهه اخیر نام برد و اظهار کرد: عوامل اجرایی این رخداد علی رغم تمام کمبودها و سختی ها، با تعصب و تعهد کار را جلو بردند.

وی با اشاره به اینکه امسال به دلیل شرایط موجود ممکن است کنگره غیرحضوری برگزار شود، افزود: شرایط کنونی، فرصتی را را فراهم کرده است تا معارف امام سجاد(ع) در قالب های نو و جدید به جامعه ارائه شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس از ضعف در تولید محتوا و سرعت پایین به عنوان بخشی از آسیب ها در حوزه رسانه و فضای مجازی یاد کرد و گفت: در فضای رسانه ای و مجازی نخستین خبر، حرف اول را می زند.

وی با بیان اینکه از تولیدات و آثار محتوایی کنگره به بهترین شکل ممکن در رسانه استانی خلیج فارس استفاده خواهیم کرد، افزود: موج تبلیغات رسانه ای دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) را از اول محرم آغاز می کنیم.

جلایی، حوزه های خبر مکتوب، صوتی، تصویری و شبکه های مجازی را از ظرفیت های صدا و سیمای مرکز خلیج فارس معرفی کرد و گفت: این ظرفیت ها به طور کامل در اختیار کنگره قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در طول سال نیز یک برنامه شاخص را در رادیو ویژه معارف صحیفه سجادیه اختصاص خواهیم داد.

حجت الاسلام محمد علی لبخندان مدیر موسسه فرهنگی اندیشه های آسمانی سجادیه نیز گفت: کنگره بین المللی امام سجاد(ع)، حرکتی اعتقادی و فرهنگی و باقیات و صالحات همه کسانی است که به حد وسعشان به برگزاری این برنامه فاخر دینی کمک می کنند.

وی با ادعای اینکه این رخداد از لحاظ استمرار و گستره ملی و بین المللی مشابه استانی و کشوری ندارد، افزود: از دستگاه های فرهنگی استانی و کشوری به ویژه صدا و سیمای مرکز خلیج فارس که در طول یک دهه همراهی خوبی با کنگره داشته اند، قدردانی می کنم.

علی علامه زاده، دبیر کنگره بین المللی امام سجاد(ع) نیز گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا و ضرورت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، کنگره به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: ضرورت دارد که از ظرفیت رسانه به ویژه رسانه ملی در نشر تولیدات و محتوا بیش از سنوات گذشته بهره ببریم.

علامه زاده خاطرنشان کرد: بازده زمانی ۱۲تا ۲۵ محرم اوج برنامه های کنگره است اما برنامه های متنوع و مختلفی با محوریت این رخداد مهم و اثرگذار در طول سال برگزار می شود./851/پ310/ب1

ارسال نظرات