۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۶۵۸۶۷۸
بذرپاش:

هیچ یک از فعالیت‌های تشکیلاتی‌ام را به عنوان سابقه‌ کاری ارائه نداده‌ام

هیچ یک از فعالیت‌های تشکیلاتی‌ام را به عنوان سابقه‌ کاری ارائه نداده‌ام
رییس دیوان محاسبات گفت: به عزیزان بسیجی و تمامی فعالان جنبش دانشجویی اطمینان می‌دهم هیچ یک از فعالیت‌های تشکیلاتی‌ام را به عنوان سابقه‌ کاری به مجلس ارائه نداده‌ام.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مهرداد بذرپاش رییس دیوان محاسبات در صفحه شخصی خود در توئیتر مطلبی درباره حضور خود در بسیج دانشجویی منتشر کرد.

متن مطلب رییس دیوان محاسبات درباره سابقه حضور در بسیج به شرح زیر است:

شفافیت و صداقت مهمترین لوازم فعالیت در یک نهاد نظارتی مانند دیوان محاسبات است. از روزی که با پیشنهاد جمعی از نمایندگان محترم مجلس برای تصدی مسئولیت دیوان محاسبات برنامه‌ام را تدوین کردم، عهد بستم در این سنگر جدید هم تحت هر شرایطی، التزام به شفافیت و صداقت را سرلوحه فعالیت‌هایم قرار دهم.

در روزهای گذشته به دلیل برخی شیطنت‌های رسانه‌ای، برای بعضی برادران و خواهران عزیزم در بسیج دانشجویی ابهاماتی به وجود آمده است. به صراحت می‌گویم قطعا زیباترین دوران زندگی‌ام در بسیج دانشجویی سپری شده که به آن افتخار می‌کنم.

به عزیزان بسیجی و تمامی فعالان جنبش دانشجویی اطمینان می‌دهم هیچیک از فعالیت‌های تشکیلاتی‌ام را به عنوان سابقه‌ی کاری به مجلس ارائه نداده‌ام بنده از سال ۷۹ تا نیمه ۸۲ در مراکز تحقیقاتی و پژوهشی دانشگاه صنعتی شریف مشغول به کار بوده و افتخار همکاری با شهید مصطفی احمدی روشن را داشتم.

من هم مانند دوستان بااخلاصم معتقدم هرگونه چشمداشت مالی یا سیاسی به فعالیت دانشجویی، آفت بزرگی برای تشکل‌هاست و باید از بروز چنین نگاه‌هایی جلوگیری کرد.

روحیه‌ی مطالبه‌گرانه و نگاه ریزبینانه‌ی دوستان عزیزم را می‌ستایم و صمیمانه از آنها درخواست می‌کنم با همین روحیه و نگاه، عملکرد دیوان محاسبات را رصد کرده و با نقدهای صریح و بدون تعارف خود، برادر کوچکشان را در آواربرداری از معضلات اقتصادی و بودجه‌ای و تقویت ظرفیت‌های آن، یاری کنند./841/د102/ق

ارسال نظرات