۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۶۵۸۸۰۹
حجت الاسلام موسوی لارگانی:

مجلس در قبال اقدام تروریستی آمریکا سکوت نمی‌کند

مجلس در قبال اقدام تروریستی آمریکا سکوت نمی‌کند
عضو هیأت رییسه مجلس با بیان اینکه مجلس در قبال اقدامات تروریستی آمریکا سکوت نمی‌کند، گفت: ایران پاسخ قاطعی به آمریکا بدهد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مزاحمت جنگنده های آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ایران، گفت: قطعا این اقدام آمریکای جنایتکار بی پاسخ نخواهد ماند و جمهوری اسلامی ایران پاسخ قاطعی به این اقدام خلاف قانون و نقض قوانین بین المللی آمریکا خواهد داد.

وی با بیان اینکه ملت ایران دولت آمریکا را یک جنایتکار می داند، افزود: آمریکائی‌ها همواره خوی سلطه گری و تجاوز گری داشته و از رفتارهای خود دست برنمی داند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه »دوران بزن_در_رویی تمام شده است»، تاکید کرد: عملیات ایذایی بزدلانه برای یک هواپیمای مسافربری معنایی جز تروریسم دولتی ندارد و آمریکا باید منتظر پاسخ این اقدام وحشیانه خود باشد.

حجت الاسلام موسوی لارگانی با اشاره به جنایات آمریکا علیه ملت مظلوم جهان بخصوص ملت ایران، گفت: این دولت تروریستی،  بار اولش نیست و آخرین بارش هم نخواهد بود لذا نباید اجازه داد بدون هزینه از چنین اقدامات وحشیانه ای رهایی پیدا کنند.

وی با اشاره به اقدام تروریستی دولت آمریکا در به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: آمریکا، هزینه این اقدامات خود را خواهد داد.

عضو هیأت رییسه مجلس تاکید کرد: آمریکا باید بداند که با یک ملت شهیدپرور روبرو است و مکتب این ملت با مکتب تجاوزگری و استعماری آنها متفاوت است.

پنچ شنبه شب 2 جنگنده آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ایران که از ایران عازم لبنان بود، در آسمان سوریه ایجاد مزاحمت کردند که به دلیل رعب و وحشت ایجاد شده هواپیمای ایرانی کاهش ارتفاع داد که چند مسافر این هواپیما زخمی شدند./998/د102/ق

ارسال نظرات