۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۶۵۸۹۷۳
از سوی اتحادیه انجمن‌های اسلامی خوزستان؛

دبیرخانه ویژه گام دوم انقلاب اسلامی راه اندازی شد

دبیرخانه ویژه گام دوم انقلاب اسلامی راه اندازی شد
حجت الاسلام عرب گفت: دبیرخانه ویژه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی اتحادیه انجمن‌های اسلامی خوزستان راه اندازی شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جلسه هماهنگی جهت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب پیش از ظهر امروز در اداره کل آموزش و پرورش خوزستان برگزار شد.

حجت الاسلام محمد عرب، رییس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان خوزستان، در ابتدای این جلسه با اشاره به نزدیکی آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: تمرکز و توجه هر چه بیشتر آموزش و پرورش و تشکل‌های دانش آموزی به بیانیه گام دوم انقلاب بسیار مورد تأکید است.

رییس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان خوزستان بیان داشت: باید بر ابعاد قرائت بیانیه، تبیین، گفتمان‌سازی، فرهنگ‌سازی، اقدامات عملی و اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب اقداماتی صورت گیرد.

این مقام مسؤول از آمادگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خوزستان جهت گفتمان‌سازی، فرهنگ‌سازی و خوانش بیانیه گام دوم خبر داد.

همچنین رفیعی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، ماموریت اصلی آموزش و پرورش را گفتمان‌سازی با جامعه مخاطب دانش‌آموزی دانست و گفت: اهمیت و تحقق این بیانیه باید برای جامعه دانش‌آموزی تبیین شود و در آینده نزدیک کمیته‌ای برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب توسط تشکل‌های دانش آموزی استان، شکل می‌گیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان در پایان بیان کرد: شیوه‌نامه‌ای را درباره بیانیه گام دوم به مدارس ابلاغ می‌کنیم و طی جلسه مجازی با معاونین و مربیان امور تربیتی راه کار‌هایی به ان‌ها ارائه خواهیم نمود و چندین برنامه مدنظر قرار خواهیم داد./۹۴۵۶/پ310/ب1
ارسال نظرات