۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۶۵۹۰۲۰
دبیر ستاد حجاب و عفاف استان همدان:

روحيه انفعال در بحث عفاف و حجاب برای آینده بانوان اسلامی خطرناک است

روحيه انفعال در بحث عفاف و حجاب برای آینده بانوان اسلامی خطرناک است
دبیر ستاد حجاب و عفاف همدان گفت: اگر در بحث مطالبه گری در حوزه حجاب و عفاف منفعل عمل کنیم آینده بسیار خطرناکی در انتظار جامعه اسلامی به ویژه قشر بانوان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، «محبوبه غفاری» ظهر امروز در نشست ستاد عفاف و حجاب استان همدان اظهار کرد: نهادهای فرهنگی و دینی موظفند که در بحث حجاب و عفاف از مسؤولان و دولتمردان مطالبه گر باشند.

دبیر ستاد حجاب و عفاف استان همدان ادامه داد: زیرا اگر این مطالبه گری از بین برود بی شک در آینده شاهد ولنگاری فرهنگی در سطح جامعه اسلامی خواهیم بود که این وضعیت به صلاح جامعه نیست.

غفاری در ادامه سخنان خود تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره در بیانات خویش در بحث عفاف و حجاب خواهان داشتن روحیه مطالبه گری هستند و بر این امر اصرار دارند.

دبیر ستاد حجاب و عفاف استان همدان اظهار داشت: اجتماع و مردم نیز به این موضوع حساس هستند و بی شک خود ملت ایران در موضوع عفاف و حجاب بسیار مصرتر از آن هستند که فکر می کنیم.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان ساخت: یکی از مواردی که جامعه اسلامی باید همواره آن را مورد نظر و دقت داشته باشد، مسئله رعایت عفاف و حجاب در ادارات و ارگان های دولتی و خصوصی است.

غفاری بیان کرد: اگر در بحث مطالبه گری در حوزه حجاب و عفاف منفعل عمل کنیم آینده بسیار خطرناکی در انتظار جامعه اسلامی به ویژه قشر بانوان است.

در ادامه این جلسه هر یک از اعضا ستاد عفاف و حجاب استان همدان به ارائه نظرات و راهکاری خود در حوزه حجاب  و عفاف در جامعه پرداختند./1403/پ310/ب1

ارسال نظرات