۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۶۵۹۰۹۵
گودرزی:

آمریکا پاسخ قاطع تعرض به هواپیمای مسافربری را خواهد گرفت

آمریکا پاسخ قاطع تعرض به هواپیمای مسافربری را خواهد گرفت
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: آمریکا پاسخ قاطعی را به خاطر تعرض جنگنده‌هایش به هواپیمای مسافربری کشورمان دریافت خواهد کرد.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران گفت: این اقدام آمریکا در تعرض به هواپیمای ایران برخلاف تمام موازین و قواعد حقوق بین المللی است و به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

وی افزود: آمریکایی‌ها با این قبیل رفتارها به دنبال بازیابی هیمنه از دست رفته خود چه در عرصه داخلی و چه در عرصه بین المللی هستند و در عرصه داخلی این کشور این قبیل رفتارها برای ترامپ بیشتر مصرف انتخاباتی دارد.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: واقعیت این است که آمریکا امروز دوره ابرقدرتی‌اش به پایان رسیده و قدرتی در حال افول است و در سراشیبی قرار گرفته است.

گودرزی خاطرنشان کرد: البته آمریکا خود از قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران آگاه است و این رفتارها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در حالی انجام می‌دهد که به این موضوع وقوف کامل دارد.

وی افزود: آمریکا باید منتظر پاسخ قاطع و کوبنده جمهوری اسلامی ایران باشد و بداند که تعرض جنگنده‌های آمریکایی بدون پاسخ نخواهد بود، البته این که این واکنش و پاسخ چگونه و با چه کیفیتی باشد چیزی است که در اختیار ماست./998/د102/ق

ارسال نظرات