۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۶۵۹۲۱۳

دعای عرفه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرکرد برگزار می‌شود

دعای عرفه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرکرد برگزار می‌شود
مسؤول هیئت رزمندگان اسلام چهارمحال و بختیاری گفت: دعای عرفه در روز پنج‌شنبه راس ساعت ۱۷ عصر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی علوم‌پزشکی در محل مصلی بزرگ امام خمینی شهرکرد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حمیدرضا توسلی گفت: طی جلساتی که در روزهای اخیر در محل سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری برقرار شد تصمیم برای برگزاری دعای پرفیض عرفه گرفته شد.

مسؤول هیئت رزمندگان اسلام چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این مراسم در روز پنج‌شنبه مورخ 9 مردادماه 1399 راس ساعت 17 با حضور نمایندگان مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از جمله پروتکل‌های ابلاغی از سوی علوم‌پزشکی، ضدعفونی قبل و بعد محل برگزاری مراسم، تب‌سنجی، نظارت بر استفاده از ماسک و دستکش و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است.

توسلی اضافه کرد: در حین برگزاری مراسم  برای نظارت و راهنمایی مردم اکیپ‌های درمانی از سوی علوم‌پزشکی در قسمت برادران و خواهران مستقر خواهند شد.

وی تصریح کرد: سخنرانی و مداحی این مراسم توسط حجت‌الاسلام مهدیه صورت خواهد گرفت.

توسلی تاکید کرد: از همه مردم که قصد حضور در مراسم دعای عرفه را دارند خواهشمندیم بر رعایت مسائل بهداشتی اهتمام ورزیده و با مسؤولان بهداشتی حاضر در مراسم همکاری داشته ‌باشند.

منبع: فارس
ارسال نظرات