۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۶۵۹۲۹۱
با حضور حجج اسلام والمسلمین حاج علی اکبری و قمی به امضا رسید؛

تفاهم نامه همکاری شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و سازمان تبلیغات اسلامی

تفاهم نامه همکاری شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و سازمان تبلیغات اسلامی
با حضور حجج اسلام والمسلمین حاج علی اکبری رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی تفاهم نامه همکاری بین دو نهاد تبلیغی مؤثر کشور به امضا رسید.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با حضور حجج اسلام والمسلمین حاج علی اکبری  رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی  تفاهم نامه همکاری بین دو نهاد تبلیغی موثر کشور به امضاء رسید.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در مراسم امضای تفاهم نامه که صبح روز چهارشنبه 8 مرداد ماه برگزار شد، با اشاره به فعالیتهای نهاد نماز جمعه و سازمان تبلیغات اسلامی، تفاهم نامه فی مابین را  از قبیل تفاهم با خود توصیف کرد و افزود: اجرایی کردن مفاد این همکاری در واقع جمع بندی  مختصر و مفید ابعاد خدماتی است که این دونهاد تبلیغی در هم تنیده می توانند در میدانی فراگیر و متصل به یکدیگر به مردم ارائه کنند. 

حجت الاسلام والمسلمین قمی نیز به هنگام امضای تفاهم نامه با اشاره به وظیفه ذاتی سازمان تبلیغات اسلامی (که بنابر منویات مقام معظم رهبری خود را مسؤول انجام هر کار تبلیغی بر زمین مانده و بدون متصدی می داند)، از امضای تفاهم نامه ابراز خرسندی کرد و افزود: به مرحله کتابت رسیدن این تفاهم نامه، سازو کار معین و سازماندهی لازم را برای ارائه خدمات سازمان تبلیغات اسلامی فراهم می کند.

وی یکی از برکات این تفاهم نامه همکاری را اطلاع‌رسانی مستمری دانست که سازمان تبلیغات اسلامی می‌تواند از وضعیت زیست بوم فرهنگی هر استان و عوامل مداخله گران، به ائمه محترم سراسر کشور ارائه کند. 

تبادل تجارب و یافته‌های علمی ـ پژوهشی، تولید محتوا و ارتقای کیفی محصولات فرهنگی، بهره مندی از امکانات یکدیگر و مشارکت جهت راه‌اندازی و استقرار کامل ستاد راهبری و پشتیبانی امور مساجد کشور، بهره مندی از سرمایه انسانی و علمی یکدیگر و هماهنگی و هم افزایی دو نهاد تبلیغی، در جبهه  گام دوم انقلاب و در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، از جمله مهمترین محورهای همکاری نهاد نماز جمعه و سازمان تبلیغات اسلامی خواهد بود./841/د102/ق

ارسال نظرات