۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۶۵۹۵۱۰
آیت الله جنتی:

باید مانند سال ۵۷ انقلابی عمل کنیم/ آمریکا در حال متلاشی شدن است

باید مانند سال ۵۷ انقلابی عمل کنیم/ آمریکا در حال متلاشی شدن است
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان این که آمریکا در حال متلاشی شدن است، تأکید کرد که باید مانند سال ۵۷ انقلابی عمل کنیم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله احمد جنتی نماینده ولی فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، امروز یکشنبه در دیدار با اعضاء و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور که به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس این نهاد به صورت ویدئوکنفرانس انجام شد با تبریک اعیاد شریف غدیر و قربان و تبریک چهلمین سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: در ۴۰ سال گذشته این شورا خدمات بسیار ارزنده ای داشته و با روحیه انقلابی کارهای منحصر به فرد و بزرگی را انجام داده است.

آیت الله جنتی افزود: هر چه داریم، اول از خداوند متعال و سپس از مردم داریم و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در زمینه سازی برای به صحنه آمدن مردم شریف ایران، نقش خیلی مهمی ایفا کرده است. البته در این ۴۰ سال، نظام اسلامی به برکت حضور مردم در صحنه قوام یافته و پا بر جا مانده است و اول از خداوند و سپس از مردم تشکر می کنیم.

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: هر افتخار و موفقیتی تاکنون به دست آمده، آفریده این مردم بوده است و این مردم بودند که 8 سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشتند و همه فتنه ها را با حضور خود، خنثی کردند و دشمن را ناکام گذاشتند.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به فتنه های سال ۷۸ و ۸۸ گفت: در فتنه ۱۸ تیر ۷۸ برخی به دنبال متزلزل کردن مردم و نظام بودند ولی مردم با حضور خود در صحنه در 23 تیر همان سال با یک حرکت انقلابی و مستحکم همه نقشه های فتنه گران را به باد دادند و فتنه خاموش شد.

وی افزود: در سال ۸۸ نیز بدترین نقشه ها توسط دشمن طراحی شد و مملکت را به آشوب کشیدند و ماه ها این مردم در اضطراب به سر بردند و خیال دشمن راحت بود که این فتنه حساب شده و طراحی شده، نظام اسلامی را سرنگون می کند. اما در یک حرکت آرام مردمی و بدون فعالیت نظامی و تنها با حضور مؤثر و شکننده مردم در ۹ دی ۸۸ آن فتنه پیچیده، با آن نقشه های حساب شده که سال ها توسط دشمنان طراحی شده بود، در عرض چند ساعت و چند روز با راهپیمایی های سراسری مردم خاموش شد.

آیت الله جنتی ادامه داد: در سال‌های مختلف از جمله سال ۹۸ نیز آشوب هایی به راه افتاد که با لطف و هدایت خداوند متعال، ناکام ماند و این از لطف خداوند است که فتنه هایی را که دنبال آشوب و اغتشاش و خرابی و ویرانی در کشور است، توسط مردم و طی یک حرکت آرام مردمی خاموش می شود.

وی افزود: از خدا می خواهم برای این مردم که سختی های زیادی را تحمل کردند، خیر و برکت نازل کند و به خصوص در این مدتی که دنیا دچار بیماری کرونا شده است، مشکلات مختلف مردم از جمله گرانی و بیکاری و مشکلات اقتصادی و سایر مشکلات برطرف گردد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی نیز از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و خدمات آن در طول سال های گذشته همواره تقدیر کردند و فرمودند، اگر این شورا نبود، ناهماهنگی و گسستگی میان دستگاه های مختلف اجرایی به وجود می آمد و شورا به این حرکت ها با مدیریت شایسته، انسجام داد و باید به حرکت خود ادامه دهد.

وی اضافه کرد: این شورا با حداقل امکانات و بودجه و انقلابی و خالصانه و صادقانه فعالیت کرده است. این شورا توانسته با حداقل بودجه به صورت سراسری در همه شهرها و حتی برخی روستاها، راهپیمایی های عظیم سراسری را مدیریت و هماهنگی کند و کارهای بزرگی در این شورا انجام شده است که هم از مردم و هم از کارکنان شورا تشکر می کنم که مجاهدانه و با حداقل امتیازات و توقعات در این عرصه حضور دارند و کار می کنند.

آیت الله جنتی با بیان این که روحیه انقلابی خیلی از مشکلات را حل می کند یادآور شد: ما باید مانند سال ۵۷ انقلابی عمل کنیم. همچنان با روحیه انقلابی و صبر و تحمل سختی ها را پشت سر بگذاریم و ان شاء الله به لطف خدا به مقصد برسیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان داشت: تمام توجه و امید ما به لطف خدا و حرکت های انقلابی مردم است که از خدا درخواست داریم این مردم را که هر چه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و جوانان خود را تقدیم کردند و انواع سختی هایی را پشت سر گذاشتند و محرومیت‌ها و محدودیت‌ها را تحمل کردند، خداوند خیر و برکت خود را از آسمان و زمین به سوی این مردم نازل فرماید.

رییس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمن از سیاست ها و  تدابیر و قدرت رهبر انقلاب اسلامی گیج و درمانده شده است، گفت: این راه سختی ها و ناهمواری های زیادی دارد و با لطف خداوند و تدابیر رهبر انقلاب اسلامی این راه را طی خواهیم کرد و در نهایت دشمن شکست می خورد. تحریم ها نتوانست در بالاترین سطح خود  کاری از پیش ببرد و دشمن هرگز از ضربه زدن به ما دریغ نکرده ولی اکنون آمریکا در حال متلاشی شدن است.

وی اضافه کرد: خداوند از دشمنان غافل نیست. اسرائیل و عربستان و آمریکا، مردم شریف و مقاوم یمن را به آتش می کشند و آل سعود در این کشور جنایت می کند و این قدرت های شیطانی و فرعونی به یاری خداوند نابود و شکسته خواهند شد و دل مردم ستمدیده شاد خواهد شد.

طبق این خبر، همزمان با دوازدهم مرداد سالروز تاسیس این نهاد، از پوستر ویژه چهلمین سالگرد تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور آیت الله جنتی نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رونمایی و به امضای وی و مرقومه سایه مبارک مقام معظم رهبری بر سرما مستدام باد مزین شد./998/د102/ق

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
بیچاره
France
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
انتقاد از خبرگزاری رسا..
0
0