۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰
کد خبر: ۶۵۹۵۳۸
۱۴ مرداد ماه؛

دوره معرفتی تشکیلاتی «اسلام ناب» به صورت مجازی برگزار خواهد شد

دوره معرفتی تشکیلاتی «اسلام ناب» به صورت مجازی برگزار خواهد شد
دوره معرفتی تشکیلاتی «اسلام ناب» امسال با توجه به شرایط کرونایی کشور از ۱۴ تا ۲۵ مرداد به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، دوره معرفتی تشکیلاتی «اسلام ناب» که هر ساله با هدف آموزش منظومه معارف اسلامی مبتنی بر اندیشه امامین انقلاب در نیمه دوم تیر ماه برگزار می‌شد امسال با توجه به شرایط کرونایی کشور برگزاری این دوره با تغییراتی همراه شده است.

طبق اعلام قبلی دوره اسلام ناب بنا بود امسال با تاخیری یک ماهه نسبت به سال های گذشته در نیمه دوم مرداد ماه به صورت حضوری برگزار گردد که با توجه به ادامه دار شدن شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور، برگزاری حضوری این دوره به صورت متمرکز نیز مانند سایر اجتماعات لغو شد.

عدم امکان برگزاری این دوره به شکل حضوری، موجب شد مجموعه دست‌اندرکاران دوره با توجه به شرایط موجود طرح متفاوتی را تدوین کنند که در آن بتوان با اتخاذ رویکردی مناسب محتوا و مطالب خود را به مخاطبین عرضه کرد. برهمین اساس در این طرح، بخش اصلی محتوای اسلام ناب به صورت مجازی برای ثبت نام کنندگان این طرح در قالب کلاس‌های آنلاین و آفلاین ارائه می‌شود.

علاقه مندان برای ثبت نام در این دوره که از 14 مرداد الی 25 مرداد برگزار می شود، می توانند به سایت eslamenaab.ir مراجعه کنند. ضمنا آخرین مهلت شرکت در آزمون ورودی دوره تا آخر وقت 12 مردادماه  خواهد بود.

منبع: فارس
ارسال نظرات