۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۶۵۹۵۹۲
به همت مرکز مشاوره ثامن برگزار می‌شود؛

دوره تربیت مربی و مشاور نوجوان

دوره تربیت مربی و مشاور نوجوان
پنجمین دوره آموزشی تربیت مربی مشاور نوجوان توسط مرکز مشاوره ثامن در سه سرفصل آموزشی در شهریورماه امسال برگزار می‌گردد.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، پنجمین دوره آموزشی و کاربردی تربیت مربی و مشاور نوجوانان توسط کلینیک روان‌شناسی و مشاوره ثامن در سه سرفصل آموزشی برگزار می‌شود.

سرفصل اول با تدریس حجت‌الاسلام دکتر اخوی، مدیر مرکز مشاوره مأوا به مباحث روان‌شناسی نوجوان، سبک زندگی و مهارت‌های نوجوان، مشکلات و اختلالات نوجوان می‌پردازد؛ سرفصل دوم نیز با تدریس دکتر سیفی، مدیر مرکز ثامن به مزاج شناسی و اصلاح تغذیه نوجوان و در سرفصل سوم هم که با تدریس دکتر حسنی نژاد، مدیر استعدادیابی حوزه علمیه است به آموزش استعدادیابی نوجوان پرداخته خواهد شد.

دوره آموزشی حاضر در قالب یک دوره ۱۰۰ ساعته به‌همراه کار عملی ویژه معلمان، مربیات، طلاب و دانشجویان برگزار می‌شود و در انتهای دوره به شرکت‌کنندگان گواهی معتبر اعطا خواهد شد.

لازم به ذکر است این دوره در شهریورماه امسال برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با شماره تماس ۰۹۱۹۵۳۶۲۳۹۳ و یا شماره تماس ۰۲۵۳۲۷۰۲۶۲۳ ارتباط بگیرند و یا به صورت حضوری در مرکز مشاوره ثامن به آدرس بنیاد، میدان جوان، بلوار آفرینش، خیابان ذوالفقار، نبش کوچه ۳ مراجعه کنند./ت303/ف
 
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
زود قضاوت نکنید سریع سوظن پیدا نکنید
اگه طرف عنده گناهه سعی کنید با اخلاق و عملتون نه اینکه همش حرف بزنید طرف رو درست کنید و رفتار های کور کورانه تون باعث بشه طرف از دین زده بشه
0
0
ناشناس
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸
چه ربطی داشت؟
ناشناس
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
حالت خوبه