۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۶۵۹۵۹۴
حجت‌الاسلام شجاعی مطرح کرد؛

واکنش دولتی‌ها به نشست دیروز هیأت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰

واکنش دولتی‌ها به نشست دیروز هیأت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰
نایب ریس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: تعدادی از مقامات دولتی در واکنش به نشست دیروز کمیسیون اصل نود خواستار رفتار صمیمانه‌تر کمیسیون اصل ۹۰ با قوه مجریه شدند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حسن شجاعی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی، گفت: پس از نشست دیروز بعد از ظهر هیأت رئیسه کمیسیون اصل 90 معاونین پارلمانی دستگاه‌های اجرایی،‌تعدادی از مسؤولان دولتی نسبت به این نشست واکنش نشان دادند.

وی افزود: این تعداد از مقامات دولتی در تماس‌های تلفنی و ارتباطاتی که به اشکال دیگر با کمیسیون برقرار کردند خواستار تعامل صمیمانه‌تر کمیسیون اصل نود با دستگاه‌های اجرایی شوند.

نایب رییس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: کمیسیون اصل نود نیز در واکنش به این درخواست مقامات دولتی عنوان کرد که ما در چارچوب قانون تعامل سازنده‌ای را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با دستگاه‌های اجرایی داریم و مرّ قانون در روابط ما با دولت رعایت خواهد شد.

گفتنی است، روز گذشته رییس کمیسیون اصل نود مجلس در دیدار معاونین پارلمانی دستگاه‌های اجرایی با هیأت رییسه کمیسیون اصل نود عنوان کرد که چنانچه تا یک ماه آینده پاسخ مکاتبات کمیسیون اصل نود در مورد پرونده‌های مختلف داده نشود، دستگاه‌های مربوطه به قوه قضائیه معرفی خواهند شد.

نایب رییس کمیسیون اصل نود مجلس در این جلسه لیستی از پرونده‌ها و شکایاتی که پیش از این توسط کمیسیون اصل نود و مکاتباتش با دستگاه‌های اجرایی انجام شده است را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در اختیار معاونین پارلمانی دستگاه‌های اجرایی قرار داد و ضمن گلایه مندی از عدم پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی به مکاتبات پیشین کمیسیون اصل نود عنوان کرد که این لیست ارائه شده به مثابه ارسال نامه است و تا یک ماه دیگر فرصت دارید پاسخ خود درباره این پرونده‌ها و شکایات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به کمیسیون اصل نود ارائه دهید و در غیر این صورت دیگر پیگیری برای مکاتبات انجام نخواهد شد و ما موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای رسیدگی به قوه قضائیه ارسال خواهیم کرد./998/د102/ق

ارسال نظرات