۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۶۵۹۶۲۰

واکنش حجت الاسلام ذوعلم به عدم قبول مناظره توسط موسوی خوئینی‌ها

واکنش حجت الاسلام ذوعلم به عدم قبول مناظره توسط موسوی خوئینی‌ها
حجت الاسلام ذوعلم در نامه ای به عدم پاسخ موسوی خوئینی‌ها به دعوت وی به مناظره درباره نامه به رهبر معظم انقلاب، واکنش نشان داد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی ذوعلم در پی عدم پاسخ حجت الاسلام موسوی خوئینی‌ها به دعوت وی به مناظره در پی نامه کذائی به رهبر معظم انقلاب، نامه‌ای به او نوشته است که در ادامه می‌آید:

باسمه تعالی

حجّت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای موسوی خوئینی‌ها

با سلام و تحیّت

علی رغم گذشت بیش از یک ماه از دعوت اینجانب به گفت وگو درباره‌ نامه‌ سرگشاده‌ شما و پیگیری‌هایی که در این باره انجام شده، پاسخی از طرف جنابعالی دریافت نشد.

سکوت شما در پی نقدها و اظهارنظرها برای مخاطبان به هیچ وجه قابل قبول نیست و پرسش‌هایی را ایجاد می‌کند.

آیا شما از ادّعای خود دست برداشته‌اید؟

نباید از دعوت به گفتگو استقبال می‌کردید؟

یا نامه‌ی شما یک کار تبلیغی و سیاسی صرف و بدون پشتوانه‌ی پژوهشی و منطقی بود؟

چقدر خوب است فرصت مباحثه در این باب را مغتنم بشمارید و این مسئله که مهم‌ترین مسئله‌ی گذشته، حال و آینده‌ی نظامِ برخاسته و مبتنی بر انقلاب است به تحلیل و نقد عالمانه نهاده شود که بخصوص برای نسل جوان امروز و آینده درس‌آموز است.

به هر حال شیوه‌ی زمامداری و رهبری تراز اسلام و انقلاب، مهم‌ترین وجه تفاوت نظام سیاسی اسلامی و غیر اسلامی است که حتّی ویژگی‌های رهبری ولایی برای تضمین و تثبیت همین شیوه تعبیه شده است...

خوشبختانه شیوه و روش راهبری انقلاب و نظام، در عرصه‌ی تحکیم وحدت ملّی، نهادینه‌سازی قانونمداری، حراست و تعمیق مردم سالاری دینی و ارتقای فرهنگ سیاسی جامعه، رشد توانمندی کشور و نظام در برابر جبهه‌ی مقابل، شتاب پیشرفت ایران اسلامی و رشد اقتدار جهانی و ملّی موجب توفیقات کاملاً مشهودی بوده است که ابعاد و مصادیق آن در گفتگوهایی علمی و آزاداندیشانه می‌تواند بررسی و تبیین گردد./998/د102/ق

ارسال نظرات