۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۶۵۹۷۷۷
حجت الاسلام غضنفرآبادی در گفت‌وگو با رسا:

دولت باید از آمریکا و اروپا قطع امید کند

دولت باید از آمریکا و اروپا قطع امید کند
نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد ضعیف دولت، از مسؤولان خواست که به جای امید به غرب بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی تکیه کنند.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با توجه به عملکرد دولت در عرصه اقتصاد و معیشت مردم گفت: اوضاع جامعه بیانگر عملکرد دولت در زمینه های مختلف است و مردم نسبت به عملکرد دولت رضایت ندارند، دولت باید به شعارهایی که داده است؛ همانند اشتغال زایی، رونق تولید، کاهش تورم عمل کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس شورای اسلامی با قدرت تمام سعی دارد به دولت کمک کند تا بتواند به شعار های خود عمل کرده و سبب عمران، آبادانی و رفاه کشور شود.

وی درباره واکنش نمایندگان نسبت به کارنامه ضعیف دولت ابراز داشت: در مجلس شورای اسلامی عده ای عقیده دارند که باید دولت را کمک کرد تا شعار هایش را عملی کند و عده ای هم به دنبال استیضاح دولتمردان هستند که این هم باید در چارچوب موازین اخلاقی صورت گیرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی درباره روابط بین المللی دولت گفت: دولت باید از آمریکا و اروپا قطع امید کند و بر اساس اتکا به داشته های خودش پیشرفت کند؛ روابط ایران باید با کشور هایی که خوی استکباری ندارند؛ توسعه پیدا کند.

حجت الاسلام غضنفرآبادی درباره قرارداد با چین تصریح کرد: قرارداد با چین بسیار کار درستی است؛ به این دلیل که دشمنان با این قرارداد موافق نیستند؛ از این رو چیزی که خوشایند دشمنان ایران نباشد؛ مسلما به نفع ایران خواهد بود.

وی درباره راهکار قضایی درباره عملکرد دولت اضافه کرد: راهکار قضایی برای تخلف دولتمردان وجود دارد؛ اما اگر دولتمردان کم کاری کرده باشند؛ پیگیری قضائی ندارد و تعقیب قانونی مخصوص جرم و تخلف است و زمانی کم کاری دولتمردان را می توان پیگیری قضائی کرد که این کم کاری موجب آسیب شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی، درباره شیوه تذکر نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دولتمردان گفت: باید تذکر در چارچوب قانون و موازین اخلاقی باشد و نمایندگان باید هنگام سؤال پرسیدن ادب را رعایت کنند و حق توهین به کسی را ندارند./990/ت302/ق

ارسال نظرات