۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۶۵۹۸۱۲
سرلشکر سلامی مطرح کرد:

آمادگی سپاه برای کمک به آسیب‌دیدگان حادثه بندر بیروت

آمادگی سپاه برای کمک به آسیب‌دیدگان حادثه بندر بیروت
فرمانده کل سپاه در پیامی انفجار شدید در بندر بیروت که منجر به جان باختن و مجروحیت جمع کثیری از مردم لبنان شد را به ملت و دولت لبنان و دبیرکل حزب الله لبنان تسلیت گفت.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در پی وقوع انفجار شدید در بندر بیروت که منجر به جان باختن و مجروحیت جمع کثیری از مردم لبنان شد؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این فاجعه مصیبت‌بار را به ملت و دولت این کشور و حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تسلیت گفت.

متن پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 انا لله و انا الیه راجعون

فاجعه مصیبت‌بار انفجار در بندر بیروت که منجر به جان باختن و مجروحیت تعداد کثیری از مردم عزیز و مقاوم لبنان گردید، را به ملت و دولت این کشور و به ویژه مجاهد نستوه برادر مکرم حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله و رهبر مقاومت اسلامی لبنان تسلیت و تعزیت عرض  می نمایم.

اینجانب با قلبی آکنده از غم و اندوه ، ضمن اعلام آمادگی "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" برای هرگونه یاری بخشی به دولت و مردم لبنان برای کمک به آسیب دیدگان و خسارت دیدگان این حادثه ؛ از درگاه حضرت حق تعالی برای جانباختگان والامقام رحمت و مغفرت ، برای مجروحین عزیز شفای عاجل و برای خانواده های داغدیده و آحاد ملت شریف این کشور صبر و شکیبایی طلب می کنم.

 سرلشکر پاسدار حسین سلامی؛ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی/998/د102/ق

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
چرا هیچکس درباره فیلمی که برخورد یک شیء ناشناس به محل انبار، درست قبل از انفجار آخر را نشان می دهد، حرفی نمی زند!!؟؟
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
دست خدا بالاتر از همه ی دست هاست مقاومت مقاوم خواهد ماند انشاالله تعالی
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
بسیاری از اسناد و شواهد موجود از دست‌های پشت پرده آمریکا و رژیم صهیونیستی در انفجار جنایتکارانه عصر سه‌شنبه بیروت حکایت می‌کنند.
0
0