۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۶۵۹۸۲۳

طرح «کلینیک فرهنگی اجتماعی ناصرین» در همدان اجرایی می شود

طرح «کلینیک فرهنگی اجتماعی ناصرین» در همدان اجرایی می شود
دبیر تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب كشور از اجرای طرح «کلینیک فرهنگی اجتماعی ناصرین» در استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام مرتضی شعبان زاده عصر امروز در جلسه ارائه طرح «کلینیک فرهنگی اجتماعی ناصرین» که در همدان برگزار شد از اجرای طرح «کلینیک فرهنگی اجتماعی ناصرین» در این استان خبر داد.

دبیر تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب کشور در این نشست عنوان كرد: اولین قدم و گام در اجرای این طرح یک دهه گذشته در شهر مقدس قم توسط طلاب و روحانیون کلید خورد و به مرور این کار به صورت تخصصی تر و جدی تر دنبال گردید.

حجت الاسلام شعبان زاده بیان کرد: ماموریت اصلی این گروه که در قالب کارهای فرهنگی قابل تعریف می باشد به صورت گروهی از همان روزهای نخستین آغاز شد و با استقبال خود طلاب روبرو گردید.

دبیر تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب کشور گفت: اکنون ماموریت «کلینیک فرهنگی اجتماعی ناصرین» بسیار متنوع و گسترده شده است و در بسیاری از موارد حضوری فعال دارد برای مثال در بحث امدادرسانی به زلزله زدگان کرمانشاه، سیل گلستان و لرستان و... حضور اعضای این گروه بسیار چشمگیر بود.

این استاد حوزوی اظهار کرد: یکی دیگر از فعالیت های فرهنگی امروز این کلینیک حضور با مباحث و معضلات فرهنگی و اجتماعی است. متاسفانه اکنون شاهد یک ابتذال در سطح کشور و برخی از استان ها هستیم که سرمنشأ آنها کشورهای غربی و اروپایی می باشند و این جریانات به دنبال از بین بردن عفت در جامعه اسلامی هستند.

حجت الاسلام شعبان زاده گفت: «کلینیک فرهنگی اجتماعی ناصرین» در اجرای برنامه های فرهنگی خود از روش های متنوع، به روز و کارآمد استفاده می کند و با این نوع کار بی شک نتیجه بسیار بهتری در مباحث مورد پیگیری روبرو خواهیم شد.

دبیر تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب کشور در پایان سخنان خود خاطرنشان ساخت: ما از نهادها و سازمانهای فرهنگی و همسو انتظار داریم که ما را در انجام این کار فرهنگی بزرگ در سطح کشور یاری کنند و امکانات لازم را در اختیار این کلینیک قرار دهند./1403/پ310/ب1

ارسال نظرات