۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۶۶۰۰۹۷
رییس مؤسسه دائره المعارف فقه اسلامی:

همانند حجت الاسلام والمسلمین موسویان در حوزه و دانشگاه کم داریم

همانند حجت الاسلام والمسلمین موسویان در حوزه و دانشگاه کم داریم
حجت الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی با بیان این که همانند حجت الاسلام والمسلمین موسویان در حوزه و دانشگاه کم داریم گفت: همه راهکارهای مطرح شده از سوی او راهی را باز می کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی صاحب نظر اقتصاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با تسلیت فقدان حجت الاسلام والمسلمین سیدعباس موسویان به ویژگی های علمی و اخلاقی وی اشاره کرد.

رییس مؤسسه دائره المعارف فقه اسلامی خاطرنشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین موسویان با آغاز حملات صدام به ایران در جبهه حضور پیدا کرد و پس از آن نیز وارد حوزه علمیه شد در حالی که دانشجوی رشته فنی بود.

وی ادامه داد: حجت الاسلام والمسلمین موسویان پس از اتمام دروس مقدمات حوزه علمیه و وارد شدن به درس خارج، مباحث اقتصاد اسلامی را پیگیری و مدرک فوق لیسانس اقتصاد را از دانشگاه شهید بهشتی دریافت کرد.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با تصریح بر این که حجت الاسلام والمسلمین موسویان در مسائل بانکداری اسلامی از کارشناسان واقعی بود، گفت: حضور وی در جلسات کارشناسی مورد استفاده بود و همه راهکارهای مطرح شده از سوی او، راهی را باز می کرد.

وی تبیین کرد: هیچ کدام از دوستان حجت الاسلام والمسلمین موسویان باور نمی کرد که در این سن و با وضعیت علمی که داشت سرنوشتش چنین باشد و پس از دو هفته بیماری همه دوستانش را متأثر کند و بنده نیز بسیار متأثر هستم.

حجت الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی ادامه داد: به صورت اجمالی بخواهم بگویم، همانند حجت الاسلام و المسلمین موسویان در حوزه و دانشگاه بسیار کم است و می توان گفت در حوزه علمیه شخصی همانند وی وجود ندارد./1324/ت302/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
امیر رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
ارتحال عالم متعهد و متخصص، حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای دکتر سید عباس موسویان موجب ضایعه بزرگی به اقتصاد اسلامی شد.
0
0