۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۶۶۰۷۰۰
استاد حوزه علمیه کرمانشاه:

دولت امارات عملا از پشت به ملت فلسطین خنجر زد

دولت امارات عملا از پشت به ملت فلسطین خنجر زد
حجت الاسلام علی سالاری گفت: دستگاه دیپلماسی امارات و سردمداران این کشور با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی عملا از پشت به ملت فلسطین خنجر زده اند.

حجت الاسلام علی سالاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، گفت: در ماه هایی که پشت سر گذاشتیم به نوعی خاورمیانه آبستن حوادث و رویدادهای بزرگی بود.

این استاد حوزوی تصریح کرد: نقطه اشتراک همه این رویدادها و حوادث، حضور پیدا و پنهان دشمنان جهان اسلام و وحدت مسلمین است.

حجت الاسلام سالاری ادامه داد: در آخرین این حوادث شاهد انفجار بندر بیروت بودیم که به خوبی ردپای استکبار و استعمار در آن هویداست و تا آنجایی این امر محتمل است که بسیاری از کشورهای غربی که سابقه استعماری در پرونده سیاسی خویش دارند، در این ماجرا و بدون دعوت کسی ورود پیدا کردند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه بیان داشت: در این میان صهیونیست ها و آمریکایی ها بیشترین بهره را از انفجار بیروت برده اند تا جایی که این انفجار برای آنان همانند حیاتی دوباره بود، زیرا از یک طرف نوک پیکان حملات رسانه ای خود را به سمت حزب الله لبنان نشانه گرفته اند و از سوی دیگر بهانه ای دوباره برای حضور بیگانگان در خاورمیانه ایجاد شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از عادی سازی روابط دولت امارات متحده با رژیم صهیونیستی، گفت: چه سرافکندگی از این بیشتر که یک کشور اسلامی به سمت کشور متجاوزی دست دوستی دراز می کند که بیش از 70 سال جهان اسلام را دستخوش انواع و اقسام جنایات کرده است.

حجت الاسلام سالاری ادامه داد: باید گفت که دستگاه دیپلماسی امارات و سردمداران این کشور با این کار خود عملا از پشت به ملت فلسطین خنجر زده اند.

این  استاد حوزوی عنوان داشت: همچنین این عمل نابخردانه و سفیهانه اماراتی ها نشان داد که تداوم حیات رژیم منحوس اسرائیل معلول این کشورهای عربی و اسلامی خودفروخته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بی شک این معاهده دوستی بین دولت امارات و رژیم صهیونیستی برای دولت امارات به مرور زمان هزینه خواهد داشت و چوب این سیاست اشتباه و کودکانه خود را به بدترین وجه ممکن خواهد خورد.

حجت الاسلام سالاری ادامه داد: این معاهده اماراتی ها با صهیونیست ها به نوعی یادآور خیانت های منافقین علیه رسول اکرم، ائمه اطهار و اسلام است، زیرا در این بین یک کشور اسلامی عملا دست دوستی به سمت دشمنان قسم خورده دین خدا دراز کرده اند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه بیان داشت: امیدواریم که سردمداران امارات به عواقب کار خود اندیشیده باشند، زیرا این معاهده به صورت غیرمستقیم این کشور را به یکی از زیرمجموعه های رژیم صهیونیستی تبدیل خواهد کرد.

حجت الاسلام سالاری در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم که جهان اسلام به مانند انقلاب اسلامی بتواند به بصیرت دشمن شناسی داشته باشند، زیرا اگر سیاست این انقلاب در جهان اسلام تسری پیدا کند، رژیم های متجاوزی به مانند اسرائیل از صحنه روزگاز محو خواهند شد./1400/ت210/ب1

ارسال نظرات