۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۶۶۰۷۶۱
قالیباف:

توافق امارات با رژیم صهیونیستی خیانتی آشکار به آرمان فلسطین است

توافق امارات با رژیم صهیونیستی خیانتی آشکار به آرمان فلسطین است
رییس مجلس گفت: توافق خاندان حاکم بر کشور اتحادیه متحده عربی با رژیم صهیونیستی خیانتی آشکار بر ارزش‌های انسانی، آموزه‌های اسلام، امت اسلامی و آرمان فلسطین است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، محمدباقر قالیباف صبح امروز در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی مجلس با یادآوری سازش ذلیلانه خاندان حاکم بر کشور امارات متحده عربی با رژیم جنایت کار صهیونیستی، گفت: این توافق و سازش خیانتی آشکار به ارزش‌های انسانی، آموزه‌های اسلامی امت اسلامی و آرمان فلسطین است. پرده تزویر، ریا و نفاق نسبت به آرمان قدس شریف دیگر برافتاده است و دشمنان انسانیت و خائنان به امت اسلامی چهره واقعی خود را آشکار کردند.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: امروز دفاع از فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی معیار روشن تشخیص حق طلبان و عدالت خواهان جهان از منافقان و جنایت کاران است. کسانی که با رژیم صهیونیستی طرح دوستی بریزند در نظر تمامی امت اسلامی خائن و جنایت‌کار و همدست در تمامی اقدامات شوم گذشته، حال و آینده رژیم منحوس صهیونیستی خواهند بود.

وی تصریح کرد: ما به تمام خائنان فعلی و کسانی که قصد ملحق شدن احتمالی به این پروژه شوم و ضد انسانی را داشته باشند، هشدار می‌دهیم که مبارزه با رژیم صهیونیستی هرگز متوقف نخواهد شد و روز به روز با قدرت بیشتر و با آگاهی بیشتر، امت اسلامی و مردم شریف فلسطین با قدرت ادامه خواهند داشت.

قالیباف یادآور شد: صف بندی آشکار میان حق و باطل، منافقان و مسلمین، دشمنان رژیم جنایت‌کار صهیونیستی و دوستان آن، بی‌گمان باعث قدرتمندتر شدن محور مقاومت در راه آزادی قدس شریف خواهد شد.

رییس قوه مقننه تاکید کرد: همچنین سی امین سالگرد ورود باشکوه آزادگان سرافراز و قهرمان کشور عزیزمان را گرامی می‌داریم و به تعبیر مقام معظم رهبری، این عزیزان آزاده «الماس‌های درخشان» هستند. همچنین در این روز یاد و خاطره سید آزادگان مرحوم سید علی اکبر ابوترابی نماینده دوره چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی که در دوران اسارت نقطه امید و راهنمای اسرا بود را نیز ارج می نهیم.

وی افزود: خوب است در شرایط فعلی کشور که مردم در بدبختی و مشقت هستند، بازخوانی داشته باشیم از شرایط سخت این عزیزان که الگوی صبر و بردباری و تحمل هستند. برخی از این عزیزان بالای 10 سال شرایط سخت اسارت را تحمل کردند و عوارض فراوان جسمی و روحی از آن دوران به همراه خود دارند.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وظیفه ما در مجلس قدردانی از این عزیزان و در صورت لزوم تلاش برای تامین شرایط و قوانین حمایتی از این عزیزان ایثارگر است، گفت: امیدوارم معاونت محترم رییس جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مدت باقی مانده از دولت دوازدهم، به موضوعات و مشکلات و کمبودهای این عزیزان رسیدگی نمایند و هر کجا که لازم باشد، مجلس هم در کنار این عزیزان خواهد بود./841/د102/ق

ارسال نظرات