۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۶۶۰۸۹۳

جذب سرباز طلبه در آموزش و پرورش تمدید شد

جذب سرباز طلبه در آموزش و پرورش تمدید شد
اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش، جذب و ساماندهی روحانیون وظیفه را تا تاریخ سی ام مردادماه تمدید کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در نامه ای به اداره کل آموزش و پرورش استان های کشور، جذب و ساماندهی روحانیون وظیفه را تا تاریخ سی ام مردادماه تمدید کرد.

بر اساس این گزارش، در این نامه آمده است: پیرو بخشنامه شماره ۷۱۰/۲۵ مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ در خصوص جذب و ساماندهی روحانیون وظیفه، مهلت ثبت نام طلاب وظیفه تا پنج‌شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۳۰ برای آخرین مرتبه تمدید می‌گردد. استان‌هایی که ظرفیت پذیرش آنان تکمیل نشده است می‌توانند تا تاریخ مذکور نسبت به ثبت‌نام متقاضیان با رعایت کامل بخشنامه مذکور اقدام نمایند.

ضمناً نکات ذیل مد نظر قرار گیرد:

تاییدیه گزینش طلاب جذب شده می‌بایست قبل از شروع به کار آنان در واحدهای آموزشی اخذ گردد.

مهلت ارسال فایل اطلاعات طلاب وظیفه تا پنج‌شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ تمدید میگردد. (فایل پیوست)

در صورت عدم دریافت نظریه مثبت گزینش در موعد مقرر، اسامی متقاضیان رد گزینش شده برای حذف از لیست نهایی به صورت مکتوب قبل از شروع سال تحصیلی (شروع به کار طلاب وظیفه) به این اداره کل اعلام گردد.

مجدداً تاکید می‌گردد جهت تسریع در اجرای فرآیند جذب، فایل مذکور به همراه مکاتبه انجام شده به صورت همزمان از طریق ایمیل به آدرس (Est@medu.ir)  نیز ارسال گردد.

 بر این اساس لازم است آن دسته از طلاب محترم شاغل به تحصیل و دارای مدرک علمی سطح یک حوزه‌های علمیه که تمایل به گذراندن دوره وظیفه عمومی به عنوان سرباز طلبه را در وزارت آموزش و پرورش دارند، حداکثر تا تاریخ ۹۹/۰۵/۳۰  نسبت به تکمیل پرونده در ادارات کل آموزش و پرورش استان مربوطه اقدام نمایند./998/د102/ق

ارسال نظرات